Black & Gold, Finish Glitter

poniedziałek, września 03, 2012 15 Comments A+ a-

Witajcie!
Na początek chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za to, że odwiedzacie mój blog, komentujecie, dzielicie się spostrzeżeniami i udzielacie rad. Jest mi miło, że mam już 82 obserwatorów...to dla mnie ogromna liczba, która daje mi wiele satysfakcji, radości, a przede wszystkim motywacji do tworzenia  coraz więcej. Zdradzę Wam, że właśnie pracuję nad rozdaniem skierowanym do Obserwatorek. Jeszcze w tym miesiącu postaram się ułożyć regulamin, zebrać nagrody i oficjalnie ogłosić pierwsze rozdanie! 

A teraz czas na krótki opis dzisiejszego wzorku.




Lakierem podstawowym w moim dzisiejszym mani jest czerń Essence colour&go 59 black is black. Dwie cienkie warstwy pozwoliły na całkowite pokrycie paznokci. Lakier ten użyłam po raz pierwszy, a już mam wrażenie, że jego konsystencja jest zbyt gęsta i mocno opóźnia czas schnięcia. Zdążyłam się przyzwyczaić do "Rimmelowskich" pędzelków, dlatego ten od Essence wydał mi się strasznie niewygodny i utrudniający ładne malowanie przy skórkach. Mimo, że to czerń, bardzo prosto się zmył i nie zafarbował mi płytki.


Gdy dwie warstwy czarnego całkowicie wyschły, końcówkę paznokci pomalowałam brokatowym lakierem. Kompletnie nie mam pojęcia jakiej firmy jest ten brokatowy lakier i skąd ja go mam..ale ogólnie jestem z niego zadowolona. Jest to połączenie kilku brokatów w odcieniach złota, kremu, zieleni, fioletu oraz dosyć sporej wielkości złotych plastrów miodu. Nie wiem ile ten lakier ma już lat, ale jego konsystencja jest genialna i ważne, że nie utworzyła się gęsta, gruba warstwa na końcówce, tylko wszystko wyszło równomiernie  gładko.


Osobiście uwielbiam czerń na paznokciach. A jak to jest z Wami?



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Oliwka
AUTHOR
3 września 2012 20:21 delete

Ładnie się prezentuje :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
3 września 2012 20:31 delete

ależ piękne pazurki :)
Jak ślicznie się błyszczą :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
3 września 2012 20:34 delete

skromny, ale za to jaki ładny. :)

Reply
avatar
MałaCzarna
AUTHOR
3 września 2012 20:36 delete

Ale się błyszczą :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
3 września 2012 21:02 delete

Wow, ale błysk, śliczny mani :)

Reply
avatar
3 września 2012 21:03 delete

świetnie wyszło, ja osobiście bardzo lubie czerń na paznokciach ;)
+ Obserwuje
i dodam także że, prowadzę blog o podobnej tematyce więc jak coś to zapraszam ;)
Pozdrawiam ;)

Reply
avatar
3 września 2012 23:12 delete

Lubię czarne pazuryry... :) fajny mani :)

Reply
avatar
Mallene
AUTHOR
4 września 2012 09:02 delete

Ahh sliczny mani, dawno już takiego nie miałam na paznokciach :)

Reply
avatar
WalkingOnAir
AUTHOR
4 września 2012 13:16 delete

Magicznie to wygląda :))

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
4 września 2012 14:14 delete

Cudne. Uwielbiam połączenie czarnego z różnego rodzaju świecidełkami:) Coś pięknego!

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
4 września 2012 15:22 delete

Bardzo ładnie, aż zatęskniłam za czarnym na pazurkach.

Reply
avatar
13 września 2012 05:17 delete

So simple but yet so beautiful

Reply
avatar
missusing
AUTHOR
13 września 2012 20:50 delete

świetne połączenie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com