Co w trawie piszczy :)

sobota, września 29, 2012 14 Comments A+ a-

Jeżeli któraś z Was przeczytała zakładkę "o mnie" już wie, że oprócz paznokci, mam fioła na punkcie kwiatów. Może te dwa hobby się gryzą..bo jak tu dbać o paznokcie grzebiąc w ziemi, ale uwierzcie mi - da się ;). Oczywiście mam wielkie obrzydzenie jeżeli chodzi o robactwo znajdujące się w ziemi, ale dla poprawienia sobie humoru dzięki zadbanemu otoczeniu, jestem w stanie założyć ogrodowe rękawice i przełamać strach przed czyhającym niebezpieczeństwem w glebie. 


Dzisiaj post rozluźniający drętwą atmosferę samych postów paznokciowych. Chcę Wam przekazać część siebie, część moich myśli, kilka informacji prywatnych, aby przybliżyć postać własnej osoby. Pokażę zdjęcia kwiatów z mojego ogródka, które jeszcze swoim urokiem odciągają mnie od nieprzyjemnych myśli, że lato już za nami i pora przygotować się do jesienno-zimowej aury. 








Skłamałabym mówiąc, że nie lubię jesieni. Każda pora roku ma coś w sobie, co przykuwa moje zainteresowanie. W jesieni podoba mi się szelest spadających liści, ich barwy, które często mnie zaskakują i są inspiracją do łączenie różnorodnych kolorów tworząc wzorki na paznokciach.











Zbliżający się ogromnymi krokami październik otworzy nowy rozdział w moim życiu. Wczoraj złożyłam ślubowanie i mogę powiedzieć, że dołączyłam do grona studentów. Mam o tyle dobrą, a może i złą  sytuację, że nie opuszczam rodzinnego domu. Mam tylko nadzieję, że oprócz wykładów i ćwiczeń, znajdę czas by dalej rozwijać pasję zdobienia paznokci.







 





Domyślam się, że dla wielu z Was październik oznacza powrót na uczelnie, dlatego aby umilić  pierwszy miesiąc nauki, od poniedziałku ruszę z  pierwszym konkursem na moim blogu. 94 obserwatorów to dla mnie ogromna liczba, ale będę szczęśliwa, gdy nawet tylko 20 z nich weźmie udział w zabawie.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
29 września 2012 13:54 delete

Piękne kwiaty! Ja lubię jesień za kolory w lesie oraz za pustą plażę, po której uwielbiam spacerować :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
29 września 2012 14:00 delete

Ach piękna jesień :) uwielbiam taką złotą jesień, śliczne zdjęcia!!!

Reply
avatar
Anna,
AUTHOR
29 września 2012 14:17 delete

przypomina mi cos w stylu moro, slicznie wyszlo :)

zyczę duzo dobrego, Studentko! :)

Reply
avatar
29 września 2012 15:07 delete

dziękuję ;)minimum trzy najbliższe lata marudzenia, że sesja się zbliża ;)

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
29 września 2012 15:37 delete

Dla mnie też tego roczny pazdziernik zgotował kilka nowości w życiu :)Powodzenia na studiach:)
Kwiaty są piękne i bardzo chciałabym nauczyć się je pielęgnować, niestety nie mam do nich ręki bo potrafiłam ususzyć kaktusa:D

Reply
avatar
29 września 2012 16:00 delete

piękne zdjęcia!:)
pazurki też fajne:)

Reply
avatar
Anna,
AUTHOR
29 września 2012 16:17 delete

no ja ogolnie pije skrzyp polny, ale dlugo czasu minie zanim zauwaze jakiekolwiek efekty:)

Reply
avatar
29 września 2012 16:32 delete

śliczne te zdjątka ;)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
29 września 2012 20:17 delete

nienawidzę jesieni - moje włosy żyją w tym okresie własnym życiem. :D

Reply
avatar
30 września 2012 20:01 delete

trafiłam do Ciebie po linkach :) ale nie żałuję tych odwiedzin, gdyż spodobał mi się Twój sposób postrzegania świata :)
piękne zdjęcia, aż chce się wracać :)
pozdrawiam serdecznie :)
[Bella]

Reply
avatar
1 października 2012 11:02 delete

świetnie pomalowane pazurki :D

Reply
avatar
1 października 2012 12:01 delete

Dziękuję bardzo za miły komentarz i w wolnych chwilach zapraszam ponownie :)

Reply
avatar
1 października 2012 12:01 delete

moje za to nie lubią zimy i czapek xD

Reply
avatar
Magda
AUTHOR
17 listopada 2012 15:17 delete

Zdecydowanie za mało tu obserwujących, jak na takiego bloga! dlatego właśnie obserwuję i przyznaję wyróżnienie Liebster Blog:http://stylizacjapaznokcimadzialenka.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com