French na stopach

sobota, września 15, 2012 12 Comments A+ a-



Rzadko kiedy pokazuję na blogu swoje stopy..sama nie wiem dlaczego tego nie lubię robić. Oczywiście nie oznacza to, że nie są one pomalowane..wręcz odwrotnie - zawsze coś na nich jest..zimą i jesienią odżywka, wiosną i latem czerwień, brąz lub french. Tym razem postawiłam na french ze wzorkiem wykonanym farbkami akrylowymi. Idealnie nie wyszło, ale liczę, że żaden z przechodniów nie będzie przyglądał się im z bliska ;). 

PS Białe końcówki zawsze robię odręcznie (nie cierpię bawienia się tymi paskami, które wiecznie zostawiają klej po oderwaniu) dlatego wszelkie nierówności też wybaczcie.


A Wy co macie na swoich stopach? Lubicie je malować? Stawiacie na mocne kolory, czy delikatne beże?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
Neszka
AUTHOR
15 września 2012 12:43 delete

Ja również nie lubię pokazywać swoich stóp na blogu, bo są okropne... :D Każdy paznokieć innej wielkości - koszmar. Ale dlaczego Ty nie lubisz ich pokazywać to nie jestem w stanie zrozumieć... ^^ French super! Liczę na więcej! :D

Reply
avatar
Joasia
AUTHOR
15 września 2012 14:12 delete

u mnie ten sam problem z pokazywaniem stóp na blogu, wydają mi się zawsze okropne, ale Twoje wyglądają świetnie ;)
a co do malowania paznokci u stóp to ja lubię bardzo wyraziste kolory, ale czasem zdarzają się jakieś stonowane ;)

Reply
avatar
15 września 2012 17:51 delete

ja mam tak samo z pokazywanie stopek ..
A wzorek prześliczny, stopy też masz bardzo ładne ;)
Pozdrawiam ;)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
15 września 2012 18:41 delete

Ja maluję tylko latem i kolor dobieram do koloru paznokci na rękach

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
15 września 2012 18:53 delete

Ja nienawidzę swoich paznokci u stóp, są okropne i nie zdecydowałabym się ich pokazać na blogu, ale Twoje są piękne i śliczny french :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
15 września 2012 22:42 delete

Piękny pedi, french wyszedł bardzo starannie. Na moich stopach gości albo jakiś żywy kolor lub french z kolorowymi dodatkami.

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
15 września 2012 22:56 delete

Jak na pazurkach u rąk ostatnio nie przepadam za ciemnymi kolorami tak na stopach noszę tylko wyraziste barwy:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
15 września 2012 23:34 delete

śliczne kwiatki. ja dokańczam teraz ostatni projekt i na razie nie planuję się w to bawić - nie mam ani weny, ani talentu.

Reply
avatar
16 września 2012 19:53 delete

ja w sumie też w tym roku ani razu nie pokazałam paznokci u stóp... ale również zawsze coś na nich jest, prawie tak jak u Ciebie.:)
co do kwiatuszków są bardzo ładne:)

Reply
avatar
Klaudia Syg
AUTHOR
18 września 2012 21:09 delete

Bardzo ładnie, naturalnie pomalowane paznokietki. Chyba spróbuję tego wzorku na swoich paznokciach. Zapraszam do mnie

Reply
avatar
21 września 2012 20:19 delete

Dziękuję :) i zapowiadam, że częściej będą pojawiać się takie posty :)

Reply
avatar
21 września 2012 20:24 delete

U mnie paznokcie u stóp i u rąk to dwa przeciwne bieguny :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com