JOKO Coriander Green

poniedziałek, września 24, 2012 13 Comments A+ a-

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić lakier w odcieniu ciemnej zieleni.



Pełna nazwa: Coriander green J242 z serii Find Your Color od firmy JOKO
Pojemność: 10 ml
Cena: 12,50 zł
Dostępność: stoisko Joko, niektóre drogerie








Przyznam się, że nie jestem fanką tego koloru. Mam wrażenie, że zupełnie nie pasuje do mojej osobowości ( o ile w ogóle możemy stwierdzić, że odcienie lakieru do paznokci mają jakiś związek z naszym charakterem xD ). 





















Pomimo braku akceptacji koloru uważam, że lakier ten jest świetny. Uwielbiam jego konsystencję, która jest ani nie za gęsta, ani nie za rzadka. Wszelkie manewry przy skórkach nie sprawiały mi żadnego problemu. Krycie po dwóch warstwach, gdyż po pierwszej widziałam spore prześwity i nierównomierne rozprowadzenie. Ogromy plus za płaski pędzelek identyczny jak w lakierach od Rimmel.







Trwałość lakieru około 5 dni. Schnięcie bardzo szybkie (zwłaszcza pierwszej warstwy). 30 sekund po nałożeniu lakieru zrobiłam zdjęcie i żadnych zgnieceń, czy odbitych przedmiotów.





A już wkrótce postaram się coś wymyślić z tym oto lakierem na tydzień crackle bez posiadania lakieru crackle ;)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
24 września 2012 14:01 delete

kojarzy mi się z wodorostami. :D

Reply
avatar
WalkingOnAir
AUTHOR
24 września 2012 14:22 delete

Nie lubię zieleni, ale ten odcień do mnie przemawia ;)

Reply
avatar
Łucja
AUTHOR
24 września 2012 14:58 delete

Ale on mi się podoba:)

Kiss

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
24 września 2012 16:25 delete

Genialny kolor, lubię takie :)

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
24 września 2012 20:50 delete

podobny do jednego z lakierow ktory mam:) IsaDora i jak najbardziej kolor mi sie podoba!

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
24 września 2012 23:27 delete

Świetny kolor ;)

Reply
avatar
25 września 2012 14:48 delete

mi kolor bardzo się podoba:)
zostałaś przeze mnie wyróżniona:)

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
26 września 2012 09:32 delete

mnie sie ten kolor podoba;) chialam ostatnio kupić taki ale niestety okazał sie inny jak nałożyłam go na paznokcie;)

Reply
avatar
26 września 2012 12:21 delete

Otagowałam Cię na moim blogu,Zapraszam do Zabawy!
http://paznokciswiat.blogspot.com/2012/09/hello.html

Reply
avatar
sylucha181
AUTHOR
26 września 2012 18:45 delete

co robiłaś ze te twoje sliczne pazurki ci sie tak błyszcza? to przez lakier czy jeszcze jakas warstwe naniosłas? fajny blog obserwuje buziaki

Reply
avatar
26 września 2012 20:16 delete

Każdy mój wzorek, czy nawet zwykły lakier pokrywam Quick Dry Top Coat od EuroFashion :) Bardzo polecam ten preparat, gdyż świetnie się sprawdza i zawsze nabłyszcza płytkę :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com