Projekt Finish Pearl i metoda one stroke

poniedziałek, września 17, 2012 15 Comments A+ a-

Ale czas szybko leci..Niedawno ruszał Projekt Finish, a już mamy 5 tydzień.

Perła, czy metalik? Przyznam się, że dla mnie odpowiedz była jasna..perła! A to tylko dlatego, że lakieru z wykończeniem metalicznym nie mam żadnego ( tak mi się wydaje ), a z wykończeniem perłowym mam tylko jeden. Można by nazwać, że jest  to "perełka" w moim kuferku, taki samotny, jedyny w swoim rodzaju...ale go nie lubię ;)





Przestawiam Państwu tego samotnika znielubionego przez swoją właścicielkę: Inglot 006



Perłowe lakiery mają to do siebie, że kiepsko kryją i ukazują wszelkie możliwe nierówności naszych płytek, nawet jeżeli nie są one widoczne w stanie naturalnym.

Co do samej konsystencji mojego Inglota nie mam się, co przyczepić. Lakier w świetnej kondycji, mimo upływu czasu, ładnie się rozprowadzał, nie plamił skórek, na czas schnięcia także nie narzekam. 

Ale niestety nie podobają mi się moje paznokcie w wersji perłowej, więc plan był taki, by zrobić wzorek, który prawie w całości zamaże lakier.





W ruch poszły moje farbki akrylowe. Wzorek wykonałam w całości tylko z dwóch odcieni farbek - bieli i granatu. Jedynie różnorodne mieszanie kolorów, zmienianie pigmentacji przez dodawanie wody sprawiło, że występuje złudzenie, iż wymieszałam mnóstwo odcieni niebieskiego. Wzorek zrobiłam metodą one stroke.


Wzorki przy użyciu farbek akrylowych mają to do siebie, że za każdym razem wychodzą zupełnie inaczej, dlatego dla porównania pokażę Wam dzisiaj obie ręce.

LEWA


PRAWA






Baner akcji:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
wizaz21
AUTHOR
17 września 2012 08:30 delete

Pieknie Ci to wyszlo sporo pracy ale jaki efekt.
jestem pod wrazeniem pomalowania prawej reki :)

Reply
avatar
Mania
AUTHOR
17 września 2012 10:03 delete

Moim zdaniem wygląda ślicznie :) A to, że na każdym paznokciu wzorek wygląda trochę inaczej to ciekawy efekt.

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
17 września 2012 10:23 delete

kurcze co za niesamowity efekt na Twoich paznokciach!!! mega mi się podoba i z chęcią zobaczyłabym jakiś tutorial ;)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
17 września 2012 11:15 delete

Ślicznie wyszło, dobrze, że perełka zakryta:D Sama jeszcze nie mam pomysłu na ten tydzień.

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
17 września 2012 12:10 delete

super :D ładne kolorki :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
17 września 2012 15:30 delete

ale bajer! uwielbiam water marble, a sama nie umiem go wykonać. :(

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
20 września 2012 15:02 delete

ale fajny efekt, cieszy oko ;)

Reply
avatar
Primes
AUTHOR
21 września 2012 10:29 delete

świetnie Ci wyszły te paznokcie:)

Reply
avatar
21 września 2012 20:46 delete

Właśnie myślałam nad jakimś tutorialem :)

Reply
avatar
21 września 2012 20:47 delete

to nie water marble tylko farbki akrylowe ;) water marble to i ja nie potrafię wykonać^^

Reply
avatar
26 września 2012 23:03 delete

Bardzo mi się podoba :) masz talent :) obserwuję

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com