Projekt Finish Shimmer

poniedziałek, września 10, 2012 16 Comments A+ a-

To już czwarty tydzień projektu Finish. W tym tygodniu lakier ma posiadać shimmer.




Na dzisiejsze mani wybrałam krwistą czerwień Pure Color Jawel Finish 05 Jaweled Ruby











Z firmą tą miałam styczność po raz pierwszy. Lakier kupiła mama, gdzieś na osiedlowym bazarku. Ogólnie mam do niego mieszane uczucia.. Krycie nawet po pierwszej warstwie, ale  z przyzwyczajenia dodałam drugą. Pędzelek niewielki, lecz nie miałam większych problemów z malowaniem przy skórkach. Za to dwa ogromne minusy za potworne farbowanie płytki i przeraźliwie długi czas schnięcia. 
A i jeszcze..nie podoba mi się to, że w słoiczku widać pięknie mieniący się shimmer, natomiast na paznokciach efekt ten całkowicie zanika. 



Bardzo długo czekałam, aż lakier całkowicie wyschnie, więc w końcu wzorek malowałam na jeszcze mokrym lakierze... Oczywiście posłużyłam się cienkim pędzelkiem i białą farbką akrylową. Nie miałam zamierzonego celu, co dokładnie ma się znaleźć, więc interpretacja dowolna ;).



Baner akcji:





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
Mavia
AUTHOR
10 września 2012 08:46 delete

Świetny wzorek! I to połączenie kolorów - bajka:)

Reply
avatar
10 września 2012 10:53 delete

no rzeczywiście ten shimmer coś nie bangla.. ale generalnie świetny kolor :)

Reply
avatar
Mania
AUTHOR
10 września 2012 11:21 delete

Super :D Zabrzmi to idiotycznie, ale wzorek kojarzy mi się z rozgałęzieniami aksonów i cząsteczkami acetylocholiny... Pasowałyby mi do naszych piątkowych zakupów ;
P.S. Pokaż torebkę na blogu :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
10 września 2012 11:49 delete

Shimmer trochę słabo widoczny, ale wzorek wygląda cudownie :)

Reply
avatar
Łowczyni
AUTHOR
10 września 2012 13:03 delete

Świetne paznokcie, czerowny co trudny kolor do malowania na nim wzorków, a ten pasuje idealne :)

Kusi mnie ten projekt finish, ale nie wiem, czy można się do niego przyłączyć jeszcze...?:D

Reply
avatar
Łucja
AUTHOR
10 września 2012 13:38 delete

Świetne paznokcie.
wzorek jest świetny i z całą pewnością nie taki łatwy do wykonania:)
Ogromny plus:)

Pozdrawiam Cieplutko:)

Reply
avatar
10 września 2012 14:55 delete

świetne paznokcie dobór kolorow jak najbardziej na tak!
Pozdrawiam.

Reply
avatar
10 września 2012 16:39 delete

śliczne są:)
otagowałam Cię:)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
10 września 2012 20:31 delete

prześliczna zdobienie :)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
10 września 2012 21:15 delete

swietne zdobienie. Nie wiem czy shimmer by mi tu pasowal :)

Reply
avatar
Joasia
AUTHOR
11 września 2012 10:36 delete

popieram, bardzo podoba mi się taki wzorek i ogólnie takie połączenie :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
11 września 2012 13:56 delete

Super wyszło, Twoje wzorki są coraz piękniejsze.

Reply
avatar
catastrophe
AUTHOR
12 września 2012 20:48 delete

Miałam to samo z Birdy Reloaded od Catrice, w buteleczce shimmer, na paznokci zwykły żółciak :/

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
15 września 2012 23:35 delete

wzorek kojarzy mi się z krzaczkiem. :P

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com