Coconut milk J134

niedziela, października 21, 2012 7 Comments A+ a-







Coconut milk J134 z serii Find Your Color to bardzo delikatny i jasny, mleczny odcień firmy Joko. Kolor idealny do french'a, bardzo podobny, wręcz identyczny, jak odżywka Eveline.











Odcień ukazany na zdjęciach otrzymujemy po pokryciu paznokci jedną warstwą odżywki Eveline i dwóch warstw Coconut milk. Jak widzicie końcówki mocno prześwitują, więc sądzę, że nawet kolejne dwie warstwy nie spowodowałyby całkowitego pokrycia.
* płaski pędzelek
* szybko schnie
* nie powoduje powstawania grudek
* cena około 13zł / 10ml






Kolor jak dla mnie za jasny, ale gusta są różne. Nie czuję się w nim dobrze, ponieważ widać wszelkie nierówności mojej płytki, która nie należy do idealnych.

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
21 października 2012 16:38 delete

A mi się bardzo podoba taki kolorek. Czasem ubię odpocząć od mocnych, nasyconych kolorów, taki się nadaje idealnie :)

Reply
avatar
paulus6c
AUTHOR
21 października 2012 17:03 delete

Bardzo ładny , Twoje pazurki śliczne :))

Reply
avatar
Mavia
AUTHOR
21 października 2012 21:16 delete

Paznokcie masz śliczne, ale dla mnie lakier też dość za jasny.

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
21 października 2012 21:49 delete

Śliczne paznokcie a lakier idealny do frencza :)

Reply
avatar
22 października 2012 09:16 delete

lubię takie naturalne lakiery :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
22 października 2012 19:37 delete

bardzo ładny delikatniutki ♥

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com