Indigo J145 Joko

niedziela, października 14, 2012 8 Comments A+ a-



Indigo J145 z kolekcji Find Your Color od Joko to piękny odcień niebieskiego koloru. Osobiście bardzo lubię takie kolory i dobrze się w nich czuję niezależnie od tego, co akurat założę.













Nałożyłam dwie cienkie warstwy. Niestety w zależności od światła czasami widziałam prześwity, a czasami nie. Zdjęcia wykonane w nocy, aparatem z telefonu wraz z flashem.


Pędzelek należy do tych ulubionych, czyli płaski i szeroki. Nie miałam problemów z rozprowadzeniem przy skórkach. Schnie bardzo szybko. Jednakże trwałość mnie zawiodła...na drugi dzień mocno starte końce, na trzeci odpryski. Może to akurat wadliwa buteleczka.


Przypominam Wam o konkursie:


Pragnę Was też poinformować, że założyłam nową zakładkę "Lakierowy butik", czyli mini wyprzedaż moich zbiorów. 


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
14 października 2012 20:27 delete

kolor piękny ;D też bardzo takie lubię ;D

zapraszam do mnie na małe rozdanie ;D

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
15 października 2012 10:39 delete

kolor piękny, ale szkoda ze widać przeswity:(

Reply
avatar
15 października 2012 17:07 delete

no,no! ładny i te paznokcie :D

Reply
avatar
Charron
AUTHOR
15 października 2012 18:55 delete

Śliczny jest!!! Zwraca na siebie uwagę :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com