Moja pielęgnacja paznokci

wtorek, października 02, 2012 7 Comments A+ a-

Dzisiaj tag, który zapoczątkowała Magda z bloga Paznokci Świat. Tag polega na opisaniu w jaki sposób dbamy o swoje paznokcie. Jeżeli jesteście ciekawe, jakich kosmetyków ja używam w codziennej pielęgnacji moich dłoni, to zapraszam do czytania :).

Zacznę od przedstawienia swojego asortymentu pomocniczego:


Może Was zdziwi, że nie używam szklanego pilnika, który podobno najbardziej zapobiega przed rozdwajaniem się płytki. Otóż mam szklany pilnik, ale go nie cierpię ;). Nie potrafię się nim obsługiwać i czuje dziwne uczucie, gdy moje paznokcie dotkną jego powierzchni ^^ ( mam nadzieję, że rozumiecie moją jakże wyszukaną wypowiedź ).
Polerka od Essence zakupiona lata temu jest niezastąpiona, gdy czuję nierówności na płytce...parę ruchów i lakier ma gładką powierzchnię do pokrycia.
Drewniany patyczek pełni trzy funkcje:
* nakładam nim ozdoby,
* ostra końcówka jest jak sonda do robienia malutkich kropeczek,
* wspomagam się nim przy wyrównywaniu skórek.
PS Spodu paznokci nim nie czyszczę, jak to niektórzy robią ;)

Przejdźmy do preparatów, bez których nie wyobrażam sobie malowania moich pazurów ;)

1. Jest to odżywka do paznokci z witaminą A i E.  Moja jest o zapachu truskawki, chociaż ja w niej nie czuję żadnych owoców. Często tuż przed zaśnięciem smaruje nią skórę wokół paznokci. Konsystencja niestety bardzo rzadka, wodnista, dlatego trzeba uważać przed ewentualnym dotknięciem do mebli / ubrań, bo zostaną tłuste plamy.

2. Preparat do usuwania skórek od Sensique.  Mam go od bardzo dawna, ale konsystencja preparatu identyczna, jak w dniu otwarcia buteleczki. Przed każdym malowaniem smaruje nim skórki, czekam około 5 minut, myje ręce wodą z mydłem i przy pomocy drewnianego patyczka odsuwam skórki. Nie jestem zwolenniczką metalowych obcinaczy skórek, dlatego postępuję z nimi bardziej delikatnie, a ten preparat nie powoduje u mnie żadnych podrażnień, czy szczypania.

3. Diamentowa odżywka od Eveline. Do tej pory nie wiem, jak to jest możliwe, że nie zakupiłam jej wcześniej. Chociaż używam ją jako baza pod paznokcie od około 4 malowań, jestem nią całkowicie oczarowana i zachwycona. Dzięki dziewczyny, że mnie namówiłyście :)

4. Preparat do paznokci Akrylowa Moc firmy Killys. Jako baza pod lakier jest kompletną klapą, ale jako preparat nawierzchniowy spisuje się całkiem nieźle. Dosyć szybko wysycha i tworzy powłokę na paznokciu, zapobiegając otarciom i zadrapaniom.

5. Quick Dry Top Coat od EuroFashion to mój numer jeden pośród wszystkich utwardzaczy. Kocham ten produkt i nie zamienię go na żaden inny. Jest to moja już druga buteleczka i wiem, że będą kolejne. Jedyny minus preparatu to zapach, który mnie drażni (ale jak wiecie wiele zapachów mnie drażni^^). Reszta to same plusy. Wysycha dosłownie w minutę, mocno nabłyszcza, a przede wszystkim utrwala. Polecam go każdemu - cena to tylko 11zł, ale warto.

A teraz kremy do rąk...


Krem do codziennego użytku. Ceny niestety dokładnie nie pamiętam, ale regularna wydaję mi się dosyć przesadzona...na promocji za 75ml zapłaciłam niecałe 10 zł. Minusem jest zapach, którego nie potrafię do niczego porównać, ale piękne kwiaty to nie są ;)


Konsystencja widoczna na zdjęciu powyżej ( zdjęcie przed posmarowaniem). Mi osobiście bardzo, bardzo odpowiada. Krem świetnie nawilża, szybko wsiąka, nie tworzy tłustej warstwy na skórze.

Ręka po posmarowaniu kremem. Myślę, że widać równicę przed i po nałożeniu  :)


Dla bardziej ciekawskich przedstawiam skład:


A teraz drugi krem


Krem firmy Mary Kay. Bardzo go lubię i jest niezastąpiony podczas zimy, kiedy moje ręce wołają wielkie HELP!


Spójrzmy na krem "od środka" ;). Kolor bardzo oryginalny, ni to pomarańcz, ni to róż :) Konsystencja gęsta, trzeba troszkę wysiłku na dokładne rozsmarowanie. Zapach średni, bardziej brzydki niż ładny ^^. Ale w 100% go polecam jeżeli macie problemy z nawilżeniem. Krem długo wsiąka, może pobrudzić ubranie.

Ręka po nałożeniu kremu (troszkę się świeci ;) ):

Przejdźmy do baneru tagu:



Do zabawy zapraszam:

1. http://kkamilaa.blogspot.com/
2. http://turkusoowa.blogspot.com/
3. http://mavia-nails.blogspot.com/
4. http://bllablaa.blogspot.com/
5. http://buteleczka.blogspot.com/

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

7 comments

Write comments
2 października 2012 14:04 delete

uwielbiam ten krem do rąk!

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
2 października 2012 15:13 delete

Muszę wypróbować top EuroFashion - gdzie go kupujesz?

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
2 października 2012 15:42 delete

Mam tą odżywkę z Eveline :)

Reply
avatar
2 października 2012 20:53 delete

a który? MARY KAY czy YVES ROCHER? :)

Reply
avatar
2 października 2012 20:57 delete

z dostępnością to niestety kiepsko, bo pierwszą buteleczkę kupiłam na targach paznokci, a drugą w sklepie internetowym: http://sklep.eurofashion.com.pl/?id_lang=3

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
2 października 2012 21:44 delete

bardzo dziękuję za otagowanie, odpowiem w ciągu kilku dni. :)

Reply
avatar
2 października 2012 21:44 delete

Ja uwielbiam odżywkę z Eveline zbawiennie działa na moje paznokcie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com