Ostatni tydzień projektu Finish

sobota, października 06, 2012 8 Comments A+ a-




Dzisiejszy post jest tym ostatnim z serii "wzorki Projektu Finish". Jeszcze oczywiście czeka Was podsumowanie, nad którym muszę troszkę popracować, aby mi się wszystkie linki nie pomyliły. Mam lekkie opóźnienie, bo praktycznie tydzień już się kończy, no ale lepiej późno niż wcale ;). Jak na złość ostatni wzorek trzymał mi się bardzo długo i aż żal było go ścierać. Cierpliwie poczekałam na odpryski i wczoraj wieczorem wzięłam się za malowanie.








Wczorajszy dzień niestety należał do tych "bez weny". Miałam różne pomysły, lecz na żaden  nie potrafiłam się zdecydować...w mojej głowie pojawiły się myśli: czerń, pomarańcz, flejksy... W końcu zdecydowałam się na łatwiznę..odżywka, dwie warstwy holograficznego lakieru od Eveline, utwardzacz i wzorek gotowy.



Ponieważ mam tylko dwa lakiery holograficzne, a jeden już Wam kiedyś pokazywałam, zdecydowałam, że czas pokazać drugi. Jego numerek to 414. Odcień fioletu, pięknie błyszczący i mieniący się drobinkami. 

*dwie warstwy wystarczyły na całkowite pokrycie płytki
*bardzo dobra konsystencja
*pędzelek wąski, ale mi odpowiada
*nie rozlewa się na skórki
*schnie dosyć szybko
*trwałość dopiszę, bo na razie widzicie zdjęcia, które robiłam przed chwilą, czyli minęła noc od malowania ;)






Oczywiście, jak zwykle mam pecha..gdy maluję paznokcie lakierem holograficznym, słońce się na mnie obraża :(. Dzisiaj pochmurny dzień, więc i tak jestem zadowolona z jakości zdjęć. Szkoda tylko, że nie mogę złapać odbicia światła .





Baner projektu:


Przypominam o konkursie, gdzie możecie wygrać min. lakier holografczny:



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
6 października 2012 16:24 delete

bardzo ładny lakier! :D lubię fiolety :D

a jeśli chodzi o niebieską zawieszkę, to bez problemu sama byś dała rade zrobić :D wystarczy kryształek i odpowiednia krawatka :)

Reply
avatar
6 października 2012 16:24 delete

ciekawy kolor, a szczególnie jego wykończenie. Efekt bardzo mi się podoba:)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
6 października 2012 16:37 delete

piękny kolorek! choć ja takich wykończeń unikam z obawy przed zmywaniem :P

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
6 października 2012 18:53 delete

miałam kiedyś podobnego holosia. lakiery holograficzne z reguły łatwo się zmywają.

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
6 października 2012 22:11 delete

Bardzo lubię te holoski.

Reply
avatar
7 października 2012 10:03 delete

wow wygląda to przepieknie :)


Pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
7 października 2012 10:10 delete

Wooow genialny jest :)

Reply
avatar
7 października 2012 14:18 delete

mam ten lakier :D jest świetny :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com