Owocowy tydzień

środa, października 24, 2012 18 Comments A+ a-









Dzisiaj paznokcie specjalnie pomalowane z myślą o drugim tygodniu projektu "Zainspiruj się naturą". Tematyka na ten tydzień, to owoce - ja postawiłam na fioletowe winogrona :)







Lakierem podkładowym jest Coconut milk od Joko, który był prezentowany w niedzielnej notce - myślę, że idealnie dopasował się jako tło i pozwala na wydobycie kształtu wzorków.
Winogrona wykonałam używając mniejszej końcówki sondy i lakieru PLUM H&M. Gałązka i listek malowałam farbkami akrylowymi.





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
Joanna Reda
AUTHOR
24 października 2012 13:53 delete

fantastycznie Ci to wyszło :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
24 października 2012 13:58 delete

Super to wygląda, prawdziwe kiście winogron. Też myślałam o winogronach ale jakoś wyszło kiwi.

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
24 października 2012 15:01 delete

Mi się kojarzą z bzem :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
24 października 2012 15:15 delete

To już jesteśmy dwie, które postawiły na winogronko! Bardzo fajnie wyszło. Lubię wzorek na prawie naturalnie wyglądających paznokciach (w sensie bez kolorowego lakieru podkładowego) :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
24 października 2012 15:38 delete

Genialnie wyglądają, świetne wykonanie :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
24 października 2012 15:48 delete

też myślałam o winogronach na ten tydzień, ale ostatecznie odpuściłam.

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
24 października 2012 16:46 delete

Widzę, że jabłka i winogron popularne są :)

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
24 października 2012 23:23 delete

Ale ślicznie, bardzo mi się podoba:)

Reply
avatar
26 października 2012 17:21 delete

wspaniałe paznokcie :) chciałabym mieć takie
obserwuję, bardzo zaciekawił mnie twój blog i myślę ,że będę zaglądała tutaj częściej :)
http://linka-kattalinka.blogspot.com/

Reply
avatar
Jessie
AUTHOR
26 października 2012 17:57 delete

Cudowne, a kształt paznokci masz idealny ♥
Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji owocowej w wersji makijażowej: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-2-makijaz.html

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
27 października 2012 23:36 delete

A ja myślałam, że winogrona będą w mniejszości:) U mnie też fioletowo:) Fajnie wyszło:)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
28 października 2012 15:58 delete

jakie ładne winogronka! :)

Reply
avatar
30 października 2012 21:43 delete

Ja również myślałam, że będę w mniejszości :D byłam pewna, że kiwi wygra:D

Reply
avatar
30 października 2012 21:44 delete

pomyślę w wzorku z bzem na wiosnę :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com