Podsumowanie Projektu Finish

wtorek, października 09, 2012 6 Comments A+ a-

Miałam zrobić wcześniej podsumowanie tego projektu, ale wpadłam w wir studiowania i już poczułam pierwsze  zmęczenie i pragnienie jak najszybszego rzucenia się na łóżko. Pragnę serdecznie podziękować Kamili za zorganizowanie tego projektu :)

A teraz szybkie przypomnienie wzorków:

1. Tydzień Cream


2. Tydzień Matt


3. Tydzień Glitter


4. Tydzień Shimmer nr 1


5. Tydzień Shimmer nr 2


6. Tydzień Pearl


7. Tydzień Crackle


8. Tydzień Holographic


Baner akcji:





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
9 października 2012 20:50 delete

Tydzień Crackle strasznie mi się podoba :) Niestety, mi nigdy nie wyszło tak jakbym chciała.

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
10 października 2012 21:45 delete

Glitter i Holographic to moi faworyci. Reszta również niczego sobie, ale zostanę przy ulubieńcach :) Obserwuje od jakiegoś czasu jak lakieromaniaczki radzą sobie z "wyzwaniami" i ogromnie podoba mi się cała idea :)Widać, że pomysły Cię nie opuszczają!

A ja nieśmiało zaproszę do siebie, bo dopiero "startuję"...
http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
11 października 2012 15:37 delete

glitter najładniejszy. :)

Reply
avatar
13 października 2012 23:40 delete

Tydzień Pearl zdecydowanie najpiękniejszy. Szkoda, że ja nie umiem robić takiego cuda na paznokciach;) Pozdrawiam

Reply
avatar
Primes
AUTHOR
18 października 2012 11:17 delete

jaki ładny ten holograficzny!:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com