Seledynowa zieleń Claire's

czwartek, października 11, 2012 14 Comments A+ a-

Jak już wiecie bardzo lubię moje mini lakiery od Claire's, chociaż ich ogromną wadą jest  zostawianie grudek ;/. Każdy lakier, który testowałam jakieś nierówności po sobie pozostawiał. Nie wiem, czy jest to wina włosia pędzelka, czy może jakiś element w składzie to powoduje. W każdym razie dzisiaj pokażę Wam odcień seledynu / zieleni, który bardzo polubiłam.



Całkowite krycie po dwóch cienkich warstwach, dosyć szybko wysycha, konsystencja odpowiednia, nie miałam problemów z rozlewaniem się lakieru na skórki. Minusem jest grudkowatość, która myślę, że jest bardzo dobrze widoczna na zdjęciu ( zwróćcie uwagę szczególnie na kciuk). Trwałość bardzo dobra, bo około 5 dni.

Jeżeli chodzi o moją "twórczość" hmm..cóż mogę opisać. Dorwałam się do 3 linerów (różowego, srebra, zieleni), którymi wykonałam ten oto wzorek bez nazwy i znaczenia. A następnie wzięłam do łapek sondę i porobiłam kropki czarnym lakierem. PS kropki miały mieć różną wielkość ( od najmniejszego do największego, albo odwrotnie ;))...mam nadzieję, że to widzicie, bo troszkę się namęczyłam przy zmienianiu siły nacisku sondy na paznokieć.



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
Kaśka.
AUTHOR
11 października 2012 13:19 delete

świetny pomysł, a przede wszystkim ciekawie wygląda na paznokciach!

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
11 października 2012 14:11 delete

Świetny wzorek, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
11 października 2012 16:09 delete

widać widać :) bardzo mi się podoba

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
11 października 2012 16:09 delete

Kropki musiały być nie lada wyzwaniem. Ale udało się jak najbardziej :) Odcień lakieru-tła ogromnie mi się podoba!

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
11 października 2012 16:24 delete

jakie sa te linery? Gdzie je kupujesz?

Reply
avatar
11 października 2012 17:28 delete

Wygląd linerów można znaleźć w zakładce "Mój kuferek", srebro - nr 11, róż nr 31, zieleń nr 47. Wszystkie linery kupiłam 1-2 lata temu na bazarku. Dobrą gamę kolorystyczną ma np Top Choice, Inglot. Osobiście rzadko maluję linerami, obecnie przerzuciłam się na farbki, ale jeżeli chciałabyś kupić, to sądzę, że na allegro sporo się ich znajdzie, albo w drobnych kosmetycznych drogeriach (w Naturze, czy Rossmannie nie spotkałam się z nimi)

Reply
avatar
11 października 2012 17:29 delete

uff..cieszę się, że widać ;)

Reply
avatar
11 października 2012 17:29 delete

troszkę się z tym "pobawiłam" ;)

Reply
avatar
11 października 2012 17:50 delete

Ale bajka! cudne ! i ten kolorek, totalnie mój typ:)

Reply
avatar
Tynka
AUTHOR
14 października 2012 09:56 delete

bardzo ładne paznokcie i wzorek, podziwiam cię za wytrwałość :) zapraszam do mnie

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com