Słodki wzorek

czwartek, października 04, 2012 24 Comments A+ a-

Wzorek znowu wykopany z archiwum mojego laptopa. Wydaje mi się, że nosiłam go podczas jakiegoś ciepłego, czerwcowego tygodnia. Kolorystyka dla niektórych znienawidzona, a dla innych uwielbiana. Ja osobiście mam bardzo neutralny stosunek do różu. Dosyć często w mojej garderobie pojawia się akcent tego koloru, czasami bardzo mocny i wyrazisty, a czasami jest to przygaszony, delikatny, pudrowy odcień. No, ale przejdźmy do wzorku...


Lakier podkładowy, który wykorzystałam do tego wzorku należy do moich ulubionych. Jest to Kiss Me On My Tulips od OPI. Jestem pewna, że gdy tylko będę miała możliwość zakupu jeszcze kilku lakierów tej firmy, to na pewno się skuszę. Nic dziwnego, że lakiery te są bardzo zachwalane na forach i blogach.


Z tego co podpowiada mi moja pamięć do zrobienia różyczek ( dla niektórych może kleksów ;) ) wykorzystałam 3 lakiery i sondę.
Na wyschnięty różowy lakier nałożyłam po dwie dość sporej wielkości kropki w odcieniu jasnego fioletu. Kropki te wypełniłam różnej wielkości paskami ciemnego różu. Dodałam po dwa paski zieleni mające przypominać listki. Całość pokryłam warstwą utwardzacza, by wyrównać wszelkie nierówności i stworzyć gładkie podłoże.


Inspiracje:

Bukiet ślubny - róże z kryształkami
Fot. Geoffrey A Stemphttp link


Róże w kolorze różowymi przystrojone gipsówką
link
link

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

24 comments

Write comments
Red Lipstick
AUTHOR
4 października 2012 13:11 delete

ja mam dwie lewe ręce do takich manualnych czynności :(

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
4 października 2012 13:50 delete

Woow jak cudownie, ale Ci to wyszło genialnie :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 października 2012 14:23 delete

uwielbiam lakierowe różyczki. :)

Reply
avatar
4 października 2012 16:36 delete

śliczny kolor bazy, różyczki urocze:)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
4 października 2012 19:22 delete

Trochę te różyczki się zlewają z tłem, ale podoba mi się :). Choć za różem nie przepadam.

Reply
avatar
4 października 2012 19:40 delete

Nie posiadam żadnego OPI, ale mam ogromne chętki :P za każdym razem jak przeglądam blogi yh :) Bardzo spoko różyczki :) jednak bazowy ma mistrza :)

Reply
avatar
4 października 2012 21:04 delete

Wzorek na paznokciach prezentuje się świetnie,przypomina mi lato :)

Reply
avatar
4 października 2012 23:55 delete

Bardzo słodki wzorek! :) Trzeba było jeszcze pomalować pachnącym lakierem i było by zabawnie :)

Reply
avatar
Neszka
AUTHOR
5 października 2012 11:30 delete

I znowu widzę na kolejnym blogu różyczki. Chyba ulegnę i sama sobie jakieś takie sprawię ^^ Dziękuję za wyróżnienie! :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
5 października 2012 17:07 delete

Ślicznie, tak romantycznie.

Reply
avatar
6 października 2012 14:56 delete

kilka takich malunków i dojdziesz do wprawy :) pamiętam, jak to było u mnie z malowaniem prawej ręki, a teraz to nie czuję różnicy ;)

Reply
avatar
6 października 2012 14:56 delete

Dziękuję, cieszę się że się podoba :)

Reply
avatar
6 października 2012 14:57 delete

uwielbiam ten odcień różu :)

Reply
avatar
6 października 2012 14:58 delete

faktycznie się troszkę zlewają, ale na żywo bardziej widać kontrast :)

Reply
avatar
6 października 2012 14:59 delete

ja mam ochotę na więcej tych lakierów :D

Reply
avatar
6 października 2012 14:59 delete

Może to dlatego, że wzorek malowałam na początku lata ;)

Reply
avatar
6 października 2012 15:00 delete

oj niestety nie mam pachnących lakierów, ale pomysł super :D sama słodycz :)

Reply
avatar
6 października 2012 15:01 delete

Bardzo podoba mi się ten motyw kwiatowy i wrócę do niego za jakiś czas ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com