"Stopowy" french

czwartek, października 18, 2012 11 Comments A+ a-

Dzisiaj notka ze stopami :). Jest mi bardzo miło, że ostatni taki post przyjęłyście bardzo ciepło i dałyście mi odwagi, bym pisała takie posty więcej. Oczywiście osobom, których nie przekonują moje stopy radzę zakryć teraz oczy i trzymać się z dalekaaa od zakładki "STOPY" ;). 







Tradycyjnie french wykonany ręcznie a na największych palcach wzorek. Wreszcie mam sporo miejsca do malowania, bo przecież moje drobne ręce nie pomieściłyby aż tyle ;). Jako wzorek miała wyjść czerwono-biała różyczka  z czerwoną cyrkonią pośrodku. Kwiatek wykonałam metodą one stroke za pomocą farbek akrylowych. Nie mogło zabraknąć malutkich, czarnych kropek, by przełamać przeważającą ilość bieli. Kontury zakreśliłam srebrem, ale potem tego żałowałam :).







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Oliwka
AUTHOR
18 października 2012 14:01 delete

Bardzo mi się podobają :D

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
18 października 2012 14:11 delete

mi też się podobają :) śliczne :)

Reply
avatar
18 października 2012 14:15 delete

Ekstra. Ja jestem beztalenciem we wzorkach na rękach, a na stopach to ledwo jeden kolor potrafię nanieść i nie ociapać wszystkiego :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
18 października 2012 15:15 delete

Ślicznie wyszło, bardzo elegancko i starannie.

Reply
avatar
18 października 2012 15:54 delete

Bardzo ładnie :) Ja niestety jestem beztalenciem w kwestii ozdabiania paznokci, więc maluję je tylko na 1 kolor ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
18 października 2012 16:22 delete

mi się efekt bardzo podoba ;)
dokładne wykonanie, starannie

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
18 października 2012 16:47 delete

Piękne mani, tylko gdzie teraz wyjść z takimi ładnymi i odsłoniętymi nogami? Zimno straszliwie :( Może jakaś szczęściara dopiero teraz jedzie na wakacje to pomysł się bardzo przyda :D

Reply
avatar
Carolajna
AUTHOR
18 października 2012 18:23 delete

ładnie wyszło sama bym takich kwiatków nie potrafiła zrobić

Reply
avatar
18 października 2012 23:52 delete

Ja do malowania paznokci na stopach to jestem antytalent :P

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
19 października 2012 11:43 delete

Oooooo jak ślicznie ja to nawet lakierem nie umiem sobie pomalować paznokci u stóp, nie mówiąc już o wzorkach :)

Reply
avatar
Paramore
AUTHOR
21 października 2012 20:12 delete

Ślicznie Ci wyszły te kwiatki, bardzo dokładnie :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com