Tydzień "Ptaki"

środa, października 31, 2012 15 Comments A+ a-

Najpierw troszkę ponarzekam... Niestety ostatnio nie mam zbyt dużo wolnego czasu. Wczoraj kolokwium, dzisiaj wyjeżdżam, a w przyszłym tygodniu czeka mnie prezentacja ze statystyki i egzamin z prawoznawstwa. Do tego łapie mnie przeziębienie...Paznokcie maluję cały czas, gdyż jest to jedna chwila na odpoczynek i nie myślenie o sprawach codziennych. Gorzej z pisaniem notek i odwiedzaniem Waszych blogów. Doszło do takiej sytuacji, że mój dysk zawalony jest zdjęciami wzorków, które z wielką chęcią bym Wam pokazała, ale zupełnie brak mi siły i czasu na np. ich zmniejszenie i wyostrzenie..wiem, że to nie jest wielka "filozofia", ale po kilkugodzinnym siedzeniu w Corel'u nad np. obróbką Nowej Gwinei, po prostu nie mam ochoty zbliżać się do laptopa xD. 

Zauważyłam, że pojawiło się sporo nowych osób, które komentują, odwiedzają mój blog. Jak tylko trochę rozluźni się mój grafik, na pewno do Was zajrzę :). 

No i ostatnia porcja narzekań dzisiejszego dnia - mój aparat zrobił strajk. Nie podoba mu się, że tak szybko robi się ciemno za oknem i stał się bardzo wrażliwy na światło. Stąd efekt na zdjęciach nie jest porywający.  Pociesza mnie fakt, że 5 na 6 pytanych osób zgadło co ten wzorek ma przedstawiać :). Dzisiaj nie zdradzę Wam, jakiego ptaka jest to symbol. Liczę na Waszą kreatywność i spostrzegawczość :D Przy następnej notce oczywiście zdradzę tą wielką tajemnicę ;). Niestety na żywo wzorek wygląda zupełnie inaczej, więc jeżeli pojawią się odpowiedzi w stylu  "bocian" wcale nie będę zaskoczona :D




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Karola
AUTHOR
31 października 2012 10:42 delete

Piękne pazurki jak i perfekcyjne wykonanie:) Podoba mi się że piórka są tylko na dwóch paznokciach :)

Reply
avatar
31 października 2012 11:01 delete

Bocian? :D no nie, wiem, że paw :D uwielbiam pawie oczka, miałam kiedyś przepiękny naszyjnik z tym motywem i niestety mi zginął. Wiele dałabym, żeby mieć go z powrotem. Bardzo mi się podoba, że piórka są tylko na dwóch paznokciach. Ajjj jak ja uwielbiam ten motyw. chciałabym umieć go sobie namalować. Szkoda, że nie mogę podesłać Ci moich paznokci pocztą, żebyś mi coś takiego namalowała :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
31 października 2012 14:22 delete

Wooow genialny efekt, ślicznie Ci wyszło :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
31 października 2012 15:06 delete

świetnie to wygląda, zanim jeszcze kliknęłam że chcę zobaczyć Twojego posta to już miałam przed oczami pawie i ich cudowne ogony ;)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
31 października 2012 16:00 delete

Piękne... gratuluję talentu :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
31 października 2012 16:03 delete

skromnie ale efektownie jednocześnie ;)
fajny pomysł na białe paznokcie

Reply
avatar
31 października 2012 16:03 delete

rewelacja. Piórka wglądają jak naklejki!:)

Reply
avatar
1 listopada 2012 12:48 delete

Ale piękne :)
ps.dziękuje,że odwiedziłaś mojego bloga + obserwuję i liczę na rewanż :)
http://linka-kattalinka.blogspot.com/

Reply
avatar
n.
AUTHOR
1 listopada 2012 23:54 delete

wow, paznokcie są boskie !:)

Reply
avatar
Klaudia
AUTHOR
2 listopada 2012 23:13 delete

Świetne masz te pazurki :) Zazdroszczę :) To prawdziwy atut! Pawie piórka są bardzo oryginalne, szalone, ale i delikatne dzięki białemu lakierowi :) Super!

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
3 listopada 2012 21:26 delete

widze poprostu cudo co tu wiecej pisac!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com