White star J131

poniedziałek, października 29, 2012 11 Comments A+ a-







Dzisiaj biel, która stała się podkładem do mojego wzorku na tydzień "Ptaki". Wzorek noszę już na paznokciach, ale Wam zdradzę go dopiero w środę, bo mój aparat nie chce ze mną współpracować i muszę poczekać na odpowiednie światło.












Bardzo trudno jest mi znaleźć lakier w kolorze czystej bieli, aby miał świetne krycie i sprawdzał się zarówno przy malowaniu franch'a, jak i jako podkład pod wzorek, czy "metodę gazetową". Joko White star J131 to jeszcze nie jest mój wymarzony ideał, ale na pewno jest to najlepszy biały lakier, jaki do tej pory miałam możliwość wypróbować.











Moja opinia:
* całkowite krycie po dwóch warstwach
* bardzo ładny odcień śnieżnej bieli
* płaski, wygodny pędzelek
* schnie szybko
* niestety widać nierównomierne rozprowadzenie lakieu
* trwałość 5 dni










Zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu uuu:

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
29 października 2012 14:29 delete

Śnieżna biel, która kryje przy kierwszej warstwie i jest biała jak świeży śnieg była u mnie w mani :) Tylko nie każdy lubi tą firmę. Ale za 5 zł możesz bez obaw wypróbować :)
Joko prezentuje się również ślicznie!

Może któregoś razu zrobić oddzielną notkę z białym lakierem żebyś sobie dokładnie obejrzała?

Reply
avatar
29 października 2012 15:59 delete

biały lakier do mnie nie przemawia w wersji solo, z wzorkami to już co innego :)

Reply
avatar
29 października 2012 16:24 delete

chyba jeszcze nigdy nie nosiłam na paznokciach samej bieli-zawsze muszą wyjść jakieś nierówności, których nie znoszę na pazurkach. :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
29 października 2012 16:39 delete

fajne, że ma tak dobre krycie. mój biały lakier kryje przy trzech warstwach.

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
29 października 2012 17:02 delete

Uwielbiam biale lakiery czy jako baza czy jaki single! Uwielbiam :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
30 października 2012 14:48 delete

Lubię białe lakiery do wzorków :) ale u Ciebie solo fajnie wygląda :)

Reply
avatar
30 października 2012 15:57 delete

jestem ciekawa motywu ptaków :) pięknie wygląda.

Reply
avatar
30 października 2012 21:41 delete

Też nie lubię tych nierówności :)

Reply
avatar
30 października 2012 21:42 delete

Oczywiście, jeżeli znajdziesz czas to możesz umieścić taki post i proszę o link :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
6 listopada 2012 19:28 delete

Czyli muszę go poszukać. Sama jestem w trakcie szukania białego ideału;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com