"Zainspiruj się naturą" czas start !

poniedziałek, października 15, 2012 16 Comments A+ a-

Myślałam, że po Projekcie Finish zrezygnuję z kolejnych blogowych zabaw, aby troszkę obciążyć się od pracy nad blogiem. Jednakże, gdy przez przypadek trafiłam na akcję "Zainspiruj się naturą" zmieniłam zdanie. Już od dziś na moim blogu przez kolejne 7 tygodni będziecie mogły śledzić prace nad zadaniami. Projekt uważam za dosyć trudny i wymagający sporej kreatywności, ale postawiłam sobie wysoko poprzeczkę i pragnę ją jak najwyżej przeskoczyć.




Na dzisiejszy tydzień inspiracją mają być kwiaty. Moje "kwiaty" może nie należą do udanych, ale o wiele lepiej prezentują się na żywo, niż na zdjęciach. Lakierem podkładowym jest Indigo od Joko z wczorajszego postu. Wzorek wykonałam białą i granatową farbką akrylową plus srebrnym linerem.







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
15 października 2012 14:47 delete

Pięknie wzorek się prezentuje :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
15 października 2012 15:16 delete

Nie należą do udanych? Myślę przeciwnie. Wyglądają jakbyś je zabrała z jakichś starych, pięknych obrazów. Dobra robota :) Na drugi raz spróbowałabym zrobić jeszcze mniejsze, nie na całą płytkę, żeby miały bardziej okrągły kształt. Zawsze to kolejny nowy wzorek :D
Super zaczęłaś tą zabawę :)

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
15 października 2012 15:26 delete

Rewelacyjne, kojarzą mi się z piwoniami:D

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
15 października 2012 16:29 delete

czy inni mogą brać udział w tej zabawie? Jestem tu dopiero od niedawna, a bardzo mi się to podoba, ale nie bardzo ogarniam:D

Reply
avatar
Kaśka.
AUTHOR
15 października 2012 16:40 delete

ale śliczne! masz talent kobito :P

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
15 października 2012 17:30 delete

ciekawe w którym miejscu ten manicure się nie udał. :D

Reply
avatar
Kruszynka
AUTHOR
15 października 2012 18:22 delete

Chciałabym żeby mi tak niewychodziło jak Tobie :p

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
15 października 2012 20:03 delete

Bardzo ładnie Ci wyszło, nie przesadzaj!

Reply
avatar
15 października 2012 20:52 delete

piękne artystycznie wykonane kwiatuchy. tylko pozazdrościć zdolności!

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
15 października 2012 21:41 delete

Mi, jak i reszcie, przypadł do gustu, sama zmaluję dopiero jutro coś chyba.

Reply
avatar
16 października 2012 21:21 delete

Organizatorką zabawy jest Karola: http://kosmetycznieinietylko.blogspot.com/ więc wszelkie pytania kieruj do niej :)ale sądzę, że nikomu nie będzie przeszkadzać, gdy przyłączysz się do zabawy :)

Reply
avatar
16 października 2012 21:22 delete

Postaram się następnym razem zrobić jak najmniejsze, ale nie wiem czy moja płytka na to pozwoli ;)

Reply
avatar
Kaja
AUTHOR
20 października 2012 22:12 delete

genialny wzór, bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Jessie
AUTHOR
24 października 2012 17:45 delete

Fajne!! Zapraszam do mojej wariacji na temat kwiatów w wersji makijażowej ;) http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-1-makijaz.html

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com