"Goldfinger"

poniedziałek, listopada 19, 2012 10 Comments A+ a-

Kochane!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam lakier, w którym się absolutnie "zakochałam" ;). Rzadko zdarza się, abym malowała paznokcie jednym lakierem przez 2 tygodnie..Kompletnie nie znudził mi się ten odcień i jestem pewna, że niebawem do niego powrócę z wielką radością, ale najpierw umieszczę na blogu dwa wzroki, które zrobiłam z jego udziałem (ale o tym później).




 Zacznę od tego, że do kupna lakieru CATRICE przymierzałam się od dłuższego czasu. W końcu odwiedziłam Naturę i mój wzrok zatrzymał się przy szafie tej oto firmy. Gama kolorystyczna przepiękna, ale postanowiłam, że znajdę taki odcień, którego jeszcze nie miałam na paznokciach. Wybór padł na złoto o nazwie GOLDFINGER i numerze 650. 












Przejdźmy do szczegółów :)
kolor: złoty
wykończenie: shimmer
pojemność: 10 ml
pędzelek: płaski, szeroki z zaokrągloną końcówką
konsystencja: dosyć wodnista, ale nie rozlewa się po skórkach 
krycie: na zdjęciach dwie warstwy i sądzę, że tyle wystarczy lecz myślę, iż następna warstwa nie zaszkodzi
czas schnięcia: jak dla mnie szybkie
trwałość: 3 dni bez odprysków




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

10 comments

Write comments
Blondii
AUTHOR
19 listopada 2012 21:53 delete

Masz niesamowite paznokcie !
moje wymarzone :)

Bardzo podoba mi się Twój blog :D

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
19 listopada 2012 21:53 delete

ładny jest. ja swoje złotko kupiłam z Wibo, niebawem recenzja. :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
19 listopada 2012 22:50 delete

Rzeczywiście jest rewelacyjny. On bardziej przechodzi w żółte złoto czy jest jednak odcieniem zimniejszym? Mam złoty lakier z GR, ale coś mi niezbyt odpowiada i szukam ideału. U Ciebie widzę, że prezentuję się pysznie :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
20 listopada 2012 13:48 delete

Woow świetny odcień, uwielbiam złotko na paznokciach :)

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
21 listopada 2012 10:46 delete

mam podobny lakier:) bardzo go lubię

Reply
avatar
21 listopada 2012 22:24 delete

Wydaje mi się,że to jest bardziej żywy,słoneczny odcień złota z mnóstwem złotych drobinek :)

Reply
avatar
Aaliyah
AUTHOR
22 listopada 2012 19:13 delete

ale piękny! uwielbiam złote kolory na paznokciach.

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
22 listopada 2012 20:48 delete

ładne złotko. ma kilka, ale ciągle szukam tego idealnego;)

Reply
avatar
Wendy's nook
AUTHOR
14 lutego 2013 19:57 delete

pięęękny kolorek :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com