H&M Plump !

wtorek, listopada 27, 2012 15 Comments A+ a-

Niestety obecnie mam o wiele mniej czasu na życie prywatne, co niekorzystnie odbija się na blogu. Zabrakło mi weny i chwili wolnego na przygotowanie paznokciowej propozycji na kolejny tydzień projektu..Liczę, że po tych wszystkich kolokwiach, które uzbierały się na najbliższe 2 tygodnie, uda mi się spokojnie wszystko dokończyć.

Dzisiaj pokażę Wam lakier H&M w kolorze ciemnej śliwki.


Lakier nie należy do tych z wyższej półki, co znacznie odbija się na jego jakości. O ile mnie pamięć nie myli, kosztował 5zł. Końcówki starte już po jednym dniu noszenia, odpryski pojawiają się już 2-3 dnia. Bardzo wąski pędzelek, rozlewa się po skórkach i nie wygląda to estetycznie :) Ogólnie kolor mi się podoba, więc za taką cenę można dorzucić go do swojej lakierowej kolekcji.

A teraz "oryginalny" wzorek ;) Zrobiłam go w ciągu 5 minut wykorzystując srebrny i zielony liner:)





Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
Alutka
AUTHOR
27 listopada 2012 11:34 delete

kocham kolor ciemnej śliwki:)

Reply
avatar
27 listopada 2012 11:36 delete

Kupiłam ten lakier, ale ani razu nie pomalowałam nim paznokci. Leżał i się kurzył, więc oddałam go siostrze :) Kolor na paznokciach fajny, szkoda, że nietrwały.

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
27 listopada 2012 11:49 delete

nie martw się, każdy miewa braki weny ;) ja ostatnio ciągle zastanawiam się, co mi z tego malowania paznokci :/ i wzorki mi nie chcą wychodzić :/

a kolorek bardzo ładny, fajnie się prezentuje :)

Reply
avatar
Charron
AUTHOR
27 listopada 2012 11:55 delete

Wzorek fajny.. a kolor lakieru ładny, podobny do wielu dostępnych w sklepach.
Brak czasu.. to doskonale rozumiem, sama ostatnio mam pewne zawirowania, i rzeczywiście na tym wszystkim blog najbardziej obrywa

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
27 listopada 2012 12:02 delete

ale śliczny kolor tego lakiery i wzorek wyszedł mega :)

Reply
avatar
27 listopada 2012 12:34 delete

Aleeeee piękny ten kolor chyba się zakochałam ;)!

Reply
avatar
27 listopada 2012 13:11 delete

Kurcze śliczne pazurki;)) Obserwuję;))

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
27 listopada 2012 14:27 delete

Świetny kolor, podoba mi się :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
27 listopada 2012 15:43 delete

Fajnie z wzorkiem, 5zł to wcale nie tak mało za lakier, powinien być lepszej jakości.

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
28 listopada 2012 00:51 delete

nie wiem czy już zapraszałam, ale najwyżej się powtórzę ;)
zapraszam do udziału w projekcie: http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2012/11/nowy-projekt-poznaj-metody-zdobienia.html

Reply
avatar
29 listopada 2012 15:54 delete

bardzo lubię ten kolorek ! :)

Reply
avatar
Lanja
AUTHOR
4 grudnia 2012 00:12 delete

Świetny ten kolor! Szukam podobnego na zbliżającą się zimę...

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 grudnia 2012 22:19 delete

urzekł mnie ten kolor.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com