Kolejny tydzień projektu..tym razem żywioły :)

piątek, listopada 16, 2012 6 Comments A+ a-

Tak, jak ostatnio obiecałam dzisiaj pokażę Wam wzorek wykonany na projektu "Zainspiruj się naturą". W tym tygodniu inspiracją są żywioły. Pewnie spodziewałyście się troszkę innego wykonania, ale powiedzmy, że są to żywioły w wersji "bajkowej".




Na błękicie z ostatniego postu postanowiłam, że wykonam jakiś wzorek nawiązujący do żywiołów. Stwierdziłam, że ognie raczej nie będą się za dobrze komponować z błękitem..a wodę wydaje mi się, że już kiedyś malowałam :). Wypadło na niego - czyli chmury i pioruny.




Wszystko malowałam lakierami :)








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

6 comments

Write comments
Joanna Reda
AUTHOR
16 listopada 2012 22:05 delete

bardzo fajny pomysł i podziwiam za stworzenie tego tylko przy pomocy lakierów ;)

Reply
avatar
16 listopada 2012 22:53 delete

Aż się chce powiedzieć "niech Cie piorun!" :D
Pomysł fantastyczny! Wykonanie -jeszcze lepsze!
Ja dopiero stworze jakieś żywioły

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
16 listopada 2012 23:35 delete

bardzo fajny wzorek ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
17 listopada 2012 10:05 delete

Świetnie Ci wyszło i genialny pomysł :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
17 listopada 2012 15:02 delete

Super! Trochę mi przypomina chmury z "Herculesa" Disneya ;) Przepiękny błękitny lakier! Chętnie bym Ci go podwędziła :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com