Kwiaty na złocie

czwartek, listopada 22, 2012 22 Comments A+ a-


Dzisiaj wzorek na moim ostatnim ulubieńcu :) Paznokcie już trochę zniszczone, ponieważ robiłam zdjęcia 3 dnia noszenia ich ( taa...teraz będzie mi bardzo trudno złapać dobre światło na zdjęcia ).




Kwiaty zrobiłam przy pomocy stempelków. Jeszcze nie potrafię idealnie odbić wzorków, ale uczę się i widzę, że jest lepiej niż ostatnim razem ;)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

22 comments

Write comments
22 listopada 2012 12:48 delete

no jak na 3 dni noszenia, to i tak nieźle wyglądają :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
22 listopada 2012 13:18 delete

bardzo fajne połączenie kolorystyczne, strasznie podoba mi się łączenie złota z czernią, ale jak sama mam kupić złoty lakier to jakoś to odkładam zawsze mój wzrok ucieka do kolorowych lakierów ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
22 listopada 2012 13:34 delete

Genialnie wyglądają te kwiatuszki :)

Reply
avatar
22 listopada 2012 14:36 delete

Fajny ten złoty kolor :)

Reply
avatar
Alutka
AUTHOR
22 listopada 2012 15:02 delete

jakoś nie jestem przekonana do takiego koloru, może kiedyś się przekonam:)

Reply
avatar
orientalmeat
AUTHOR
22 listopada 2012 18:01 delete

sama nie umiem posługiwać się stępelkami ale nadejdzie dzień kiedy mi wyjdzie

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
22 listopada 2012 18:14 delete

świetne połączenie :)

Reply
avatar
Avi
AUTHOR
22 listopada 2012 19:49 delete Ten komentarz został usunięty przez autora.
avatar
Avi
AUTHOR
22 listopada 2012 19:50 delete

jestem tu pierwszy raz i widzę, że będę zaglądać. u Ciebie to nie malowanie paznokci, to perfekcyjny ich makijaż! :)

Reply
avatar
Sylka
AUTHOR
22 listopada 2012 21:18 delete

Ślicznie wyglądają te kwiaty na złotym lakierze :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
22 listopada 2012 21:33 delete

ładnie Ci to wyszło. :)

Reply
avatar
Milkusia87
AUTHOR
22 listopada 2012 21:54 delete

cudowne, po prostu CUUUDOOOWNEEE!!!!!

Reply
avatar
Mavia
AUTHOR
23 listopada 2012 08:47 delete

Nieźle się trzyma i genialnie wygląda:) WOW:)

Reply
avatar
De beauté
AUTHOR
23 listopada 2012 17:58 delete

Bardzo ładne połączenie. Zazdroszczę takich długich pazurków.

Pozdrawiam :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
23 listopada 2012 22:39 delete

Fajne kwiatuszki, z czasem wszystkie będą się idealnie odbijać.

Reply
avatar
Charron
AUTHOR
24 listopada 2012 20:55 delete

Super wyglądają!!!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com