Libster blog

sobota, listopada 10, 2012 4 Comments A+ a-



W ostatnim czasie zostałam nominowana przez 4 osoby do Libster Blog. Z natury mam jakieś wolne tempo odpisywania na tagi, ale postanowiłam złamać tą regułę i odpowiem już dzisiaj.
Najpierw zasady:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Dziewczynom, które mnie nominowały serdecznie dziękuję za zauważenie mojego bloga :) a są to:
http://zpazurkiem.blogspot.com
http://napieknosc.blogspot.com
http://zlotapigmejka.blogspot.com
http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com

A teraz moje odpowiedzi:


Z pazurkiem! 

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Myślę, że wszystkie odcienie niebieskiego. Od błękitu po granaty.
 

2. Jaką markę lakierów lubisz najbardziej?
Bardzo lubię OPI i Joko.

3. Które wykończenie lakieru najbardziej Ci odpowiada?

Kremowe

4. Wolisz paznokcie długie czy krótkie?

Zdecydowanie długie. Nie lubię swoich paznokci obciętych na "zero", mam za małą płytkę, żeby krótkie paznokcie ładnie wyglądały.

5. Migdałki czy kwadratowe?;p

Kwadratowe :)

6. Naturalne czy sztuczne?

Naturalne, chociaż sztuczne również mi się podobają :)

7. Jaki jest Twój domowy sposób na piękne paznokcie?

Jeść zdrowo :D

8. Jak często zmieniasz swój manicure?

Co 3-5-7 dni w zależności od trwałości lakierów.

9. Czy zdarza Ci się, że przypadkowo spotkane osoby zwracają uwagę na Twoje paznokcie?

Tak, bardzo często. Zwłaszcza jadąc komunikacją miejską widzę, że pasażerowie zwracają uwagę na moje dłonie.

10. Co robisz kiedy złamie Ci się jeden paznokieć?;p

Skracam pozostałe ;)

11. Kiedy zaczęła się Twoja pazurkowa przygoda?

Od kiedy pamiętam interesowały mnie paznokcie, ale fobię na ich punkcie złapałam około 6 lat temu :)


 Piękności nigdy dość!

12. Paznokcie naturalne czy sztuczne
Odpowiedz, jak w pkt. 6

13. Czerwień czy nude?
Najlepiej ich połączenie ;)

14. Kolczyki wieelkie czy drobne kuleczki?
Wielkie :) lubię wiszące, olbrzymie i błyszczące kolczyki :) Chociaż drobne kuleczki również posiadam i noszę.

15. Arbuz czy banan?
Banan. Pewne Was to zdziwi, ale nie lubię smaku arbuzów ;)

16. Na oku kreska górna czy dolna?
Górna :) z dolną źle się czuję :)

17. Jeśli drogeria to sieciówka czy mała osiedlowa?
Zazwyczaj robię zakupy w sieciówkach, bo mają większy asortyment, ale do osiedlowej drogerii również zaglądam, bo można w niej znaleźć perełki kosmetyczne :)

18. Rajstopy na zimę czarne czy kolorowe?
Czarne :) Nie lubię kolorowych rajstop 
 
19. Szpilki czy buty ‘do latania’?
Na wielkie wyjścia szpilki, codziennie baleriny :)

20. Gotówka czy karta?
Na zmianę, chociaż zawsze muszę mięć gotówkę przy sobie

21. Kosmetyk, bez którego nie możesz żyć?
Pomadka ochronna do ust :)

22. Bywasz u kosmetyczki? Na jakich zabiegach?
Jeszcze nigdy nie byłam 
 
 
Złota Pigmejka
 
23. Jaki kolor najchętniej nosisz na paznokciach?
Odpowiedź, jak w pkt. 1

24. Komedia czy horror?
Akurat komedie i horrory to moje ulubione rodzaje filmów :) Myślę, że zależy od humoru, osób towarzyszących i godziny seansu ;) 
 
25. Twoja ulubiona piosenka?
Obecnie "Po niebieskim niebie" Małgorzaty Ostrowskiej 
 
26. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
Wzrost, talię i drobne stopy :)
 
27. Ile masz par szpilek?:)
Wydaje mi się, że 6 par :) 
 
28. Trampki czy obcasy?
Obcasy
 
29. Ferie w domu pod kocem, z herbata i książką czy zimowy obóz sportowy?
Zdecydowanie w domu pod kocem, ale żeby nie było...nie jestem leniem :P 
 
30. Twój ulubiony sklep?
MOHITO  - mogłabym mieć wszystko z tego sklepu :)
 
31. Jakie języki znasz (oprócz polskiego)?
Angielski i podstawy niemieckiego 
 
32. Święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc?
Boże Narodzenie  - uwielbiam klimat tych świąt, rodzinne spotkania, śnieg i błyszczące lampki. 
 
33. Na koncert jakiego zespołu/grupy/wykonawcy chciałabyś się wybrać?
Nie lubię klimatu koncertu, tłocznych miejsc i wrzeszczących ludzi ;) Delikatna muzyka w knajpkach mnie zadowoli :)
 
 
 Paznokcie w kolorze marzeń

34. Ulubiony kolor?
Turkus

35. Motto, którym kierujesz się w życiu?
Uśmiechem obdarz cały świat


36. Zdecydowałabyś się na skok na bungee?

Zdecydowanie nie :)

37. Morze czy góry?

Latem morze, zimą góry

38. Film, który mimo oglądania milion razy, nie znudzi Ci się?

Brak, staram się nie oglądać jednego filmu kilka razy :)

39. Pies czy kot?

To i to :)

40. Największe marzenie?

Mam ich sporo, bo jestem typem marzycielki, więc moim największym marzeniem jest, by się wszystkie spełniły ;)

41. Jak zaczęła się Twoja historia z blogowaniem?

Od oglądania innych blogów z wypiekami na twarzy i nutą zazdrości.

42. Ulubiona pora roku?

Lato, bo jest ciepło przez cały dzień, a uwielbiam nocne siedzenie w altance wśród gwiazd.

43. Czego nie lubisz w zachowaniu ludzi?

Bycia niemiłym, gburowatym i zgryźliwym wobec innych.

44. Ulubione perfumy?

Bez od Yves Rocher i Crazy Kiss




Moje pytania dla Was:
1. Skąd pomysł na nazwę bloga i nick'u?
2. Czy przed założeniem własnego bloga śledziłaś wpisy na blogach już istniejących?
3. Kawa czy herbata?
4. Uważasz, że prowadzisz zdrowy styl życia?
5. Styl sportowy czy elegancki?
6. Mała czarna czy oryginalna i wyróżniająca się z tłumu stylizacja?
7. Błyszczyk czy szminka?
8. Ile czasu zajmuje Ci codzienny makijaż?
9. Czy marzysz o jakimś kosmetyku/lakierze, ale z powodów finansowych obecnie nie możesz sobie na niego pozwolić, albo żal Ci wydania tak wysokiej kwoty?
10. Jaka tematyka blogów najbardziej Cie interesuje?
11. Spodnie czy spódnica?

Blogerki, które chciałam nominować zostały już nominowane, dlatego  muszę wymienić tylko dwie :):
http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/
http://cosmeng.blogspot.com/

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

4 comments

Write comments
la6
AUTHOR
10 listopada 2012 19:01 delete

dziękuję :)) na dniach postaram się odpowiedzieć :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
10 listopada 2012 23:46 delete

Oooo muszę się zorientować o co w tym chodzi bo jestem wielkim świeżakiem jeśli chodzi o blogowanie :D W jak najszybszym tempie będę odpowiadać na pytanka :D dziękuje za nominacje!

Reply
avatar
owieccccka
AUTHOR
11 listopada 2012 20:56 delete

widzę bardzo popularna akcja:P

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com