Świat kropek

niedziela, listopada 04, 2012 18 Comments A+ a-




Dzisiaj wzorek z mnóstwem kropek. Same ich robienie wcale mnie nie nudziło, lecz wymagało troszkę skupienia, aby kropki były podobnej wielkości.



















Do wykonania wzorku potrzebowałam:


Dwóch odcieni fioletu:
jasnego - Rimmel 620 HOW DO YOU LILAC IT?
ciemnego - H&M PLUM

Oraz sondę:





Mniejsza końcówka do małych, jasnych kropek












Większa końcówka do dużych, ciemnych kropek



 Rozwiązanie zagadki z poprzedniego postu:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

18 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
4 listopada 2012 11:34 delete

ale cudeńka ♥.♥

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
4 listopada 2012 12:14 delete

Świetnie wyglądają te kropeczki :)

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
4 listopada 2012 12:42 delete

Lakier z H&M mi się podoba, co jest dziwne- nie przepadam za fioletem :P

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
4 listopada 2012 12:58 delete

Śliczne kolory i super kropki :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
4 listopada 2012 13:05 delete

świetne zestawienie kolorów. :)

Reply
avatar
4 listopada 2012 13:10 delete

Lubię kropki, bo są łatwe, szybkie i wygodne do zrobienia :) małym nakładem pracy i narzędzi można wycudować coś fajnego :) ładne :)

Reply
avatar
Świat Wery
AUTHOR
4 listopada 2012 15:10 delete

wow wyszło cudownie:)

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
4 listopada 2012 16:21 delete

Świetne pazurki ;d

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
5 listopada 2012 00:54 delete

Pięknie wyszło :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
5 listopada 2012 11:40 delete

Uwielbiam nakrapiane mani :) Ogromnie mi się podoba.

Reply
avatar
5 listopada 2012 13:54 delete

uwielbiam kropki na paznokciach! myślę, że kupię sondę, ale nie wiem czy umiem ją obsłużyć :D

Reply
avatar
Charron
AUTHOR
5 listopada 2012 15:16 delete

suuper :) bardzo fajne połączenie :) no i te kolory lakierów :D

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
6 listopada 2012 15:39 delete

oo i super to wyglada :)
zapraszam rowniez do mnie www.foto-make-up.blogspot.com
pozdrawiam :):)

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
6 listopada 2012 15:42 delete

i obbserwujęę :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
6 listopada 2012 19:27 delete

Uwielbiam kropki na paznokciach;)

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
9 listopada 2012 11:21 delete

Mój ukochany Lilac z Rimmela...:) Bardzo ładne i proste zdobienie;) Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia: http://zpazurkiem.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com