Tydzień zwierzęta - u mnie żaby :)

środa, listopada 07, 2012 24 Comments A+ a-


Zastanawiałam się, które zwierzątko wybrać na dzisiejszy tydzień. Do głowy przyszło mi 9 zwierzaków i z nich wybrałam żaby :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zmalować pozostałą ósemkę :)


Jak wykonałam?

Kciuk i środkowy palec pomalowałam 2 warstwami białego lakieru od Joko. Potem używając zielonej, białej, czarnej i czerwonej farbki akrylowej malowałam główki żabek. Muszę przyznać, że pomysł nie jest mojego autorstwa. W googlach znalazłam wzorek, który stał się moją inspiracją.

Pozostałe palce pomalowałam 2 warstwami seledynowo-zielonego lakiery od Claire's.

Na palcu serdecznym farbkami akrylowymi namalowałam "pałki wodne" - nie wiem jaka jest ich prawdziwa nazwa ;)

Potem żałowałam, że wzorku z roślinami nie namalowałam na każdym palcu pokrytym zielenią.


Na koniec chciałam Wam pokazać próbnego miśka na sztucznym paznokciu :D



Wzorki wykonane specjalnie z myślą o:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

24 comments

Write comments
Joanna Reda
AUTHOR
7 listopada 2012 14:22 delete

fantastycznie, to wyszło :) i jest bardzo wiosennie :)

Reply
avatar
7 listopada 2012 14:29 delete

Świetne :) i misiek też udany :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
7 listopada 2012 15:18 delete

Genialne te żaby, misio też wygląda bajerancko :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
7 listopada 2012 15:27 delete

Ale słodziaki;) Strasznie mi się podobają.

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
7 listopada 2012 15:30 delete

Żaba od Kulfona! Bardzo mi ją przypomina :). Misiu też super.

Reply
avatar
7 listopada 2012 15:31 delete

Żaba Monika :D
Re re kum kum :)
A misiek fantastyczny!

Reply
avatar
SHOW ME
AUTHOR
7 listopada 2012 19:54 delete

Śliczne paznokcie, zazdroszczę ...

+ Obserwuję

http://vanilliapl.blogspot.com/

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
7 listopada 2012 20:05 delete

haha super są. :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
7 listopada 2012 22:30 delete

Podoba mi się pomysł! Takiego wzorku zwierzakowego jeszcze nie widziałam :)
Miś urzekający! Musi się pojawić na kolejnych wzorkach koniecznie!

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
8 listopada 2012 00:19 delete

Ha ha to samo pomyślałam, świetna:D

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
8 listopada 2012 07:20 delete

Oryginalny wzorek :) Podoba mi się;)

Reply
avatar
8 listopada 2012 18:45 delete

przepiękne zdobienia, wszystko starannie dopracowane i czysto;)
dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do siebie www.stylizacjapaznokcii.blogspot.com

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
8 listopada 2012 19:06 delete

Super, aż się uśmiechnęłam;)

Reply
avatar
8 listopada 2012 19:15 delete

Moja mama natomiast zapytała: "Shrek?" :D

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
8 listopada 2012 19:21 delete

farbkę akrylową zawsze pokrywamy jakimś przezroczystym :*

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
8 listopada 2012 19:31 delete

no postaram sie, ale zobaczymy jak długo tutaj wysiedze :D

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
8 listopada 2012 20:14 delete

duzo pracy musialas wlozyc w taki wzorek - sliczniutki!

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
9 listopada 2012 00:15 delete

zapraszam po odbiór "nominacji" ;)
http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

Reply
avatar
9 listopada 2012 20:38 delete

rewelacyjne żabki, misiek-cudowny:)

Zostałaś przeze mnie oznaczona:)
http://zlotapigmejka.blogspot.com/2012/11/oznaczenie-i-zaproszenie.html#comment-form

Reply
avatar
LuiKa
AUTHOR
10 listopada 2012 10:58 delete

zostałaś nominowana! Fajny blog! :)
http://napieknosc.blogspot.com/2012/11/odpowiedzi-liebster-blog.html

Reply
avatar
10 listopada 2012 17:37 delete

wiem, wiem kochana, ale jakoś tak z przyzwyczajenia zrobiłam zdjęcie zanim pokryłam lakierem nawierzchniowym :)

Reply
avatar
Carolajna
AUTHOR
10 listopada 2012 22:16 delete

żabki są fantastyczne

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com