Wyniki konkursu !

poniedziałek, listopada 05, 2012 9 Comments A+ a-

Konkurs zakończył się 31 października. Nie ukrywam, że jest mi trochę przykro, że zgłosiło się tylko 6 osób.  Nie przedłużając ogłaszam, że konkurs wygrywa:


 A oto wierszyk, który zdobył nagrodę:


W mojej kosmetyczce zawsze znajdziemy różne kosmetyczne cuda
Czasem piękny, czasem dziki makijaż wyczarować z nich się uda
Jest puder, podkład, róż – i nieskazitelną buzię mamy już
Tusz do rzęs, eyeliner czarny – bez nich efekt byłby marny
Są szminki i błyszczyki i do ust balsamy – dzięki nim soczyste i miękkie usta mamy
Z gotowym makijażem szkoda siedzieć w domu!
Lepiej ruszyć w miasto i skraść serce komuś!

Mail z informacją o wygranej już wysłany.

Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie dziękuję za wzięcie udziału. Mam nadzieję, że w przyszłych konkursach frekwencja będzie większa

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
5 listopada 2012 12:27 delete

Gratuluję zwyciężczyni :)

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
5 listopada 2012 16:20 delete

a ja nawet nie wiedzialam o zadnym konkursie :( wziełabym udział i byłoby nas 7 ! :)

Reply
avatar
5 listopada 2012 16:34 delete

cieszę się strasznie z wygranej !!! mimo ,że konkurencja była nieduża :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
5 listopada 2012 20:43 delete

Moje gratulacje :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
9 listopada 2012 21:00 delete

tak mnie teraz naszło.. czemu nie pokazałaś pracy zwyciężczyni? :)

Reply
avatar
10 listopada 2012 17:33 delete

szczerze mówiąc zupełnie wyleciało mi to z głowy xD ale już nadrabiam i publikuję pracę zwyciężczyni :) dziękuję za przypomnienie o tym:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com