Happy New Year!

poniedziałek, grudnia 31, 2012 13 Comments A+ a-



Witam Was kochane po raz ostatni w roku 2012. 

Dzisiaj dzień dla wielu z nas zabiegany. Dla mnie również, gdyż muszę zadbać o makijaż i paznokcie mojej mamy oraz oczywiście o samą siebie, by prezentować się jak najlepiej. 


"Podrasowałam" troszkę błotko z wczorajszego postu, aby nie było takie szare i smutne i żeby chociaż troszkę rzucało się w oczy ;)










Srebrnym linerem namalowałam cztery paski, które miały przypominać nierówną kratkę. Dodałam też cztery cyrkonie każdą innej wielkości: srebro, czerń połyskująca fioletem, granat i miód.






Ponieważ moja lewa ręka należy do tych bardziej poszkodowanych i zniszczonych, zrobiłam również zdjęcia prawej dłoni. A oto i ona:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
tamit24
AUTHOR
31 grudnia 2012 09:07 delete

Wyszło cudownie! jestem pod wrażeniem :)

szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i uśmiechu każdego dnia oraz udanej zabawy dziś wieczorem ;)
wielu sukcesów w blogowaniu!

Reply
avatar
MintElegance
AUTHOR
31 grudnia 2012 11:48 delete

świetne zdjęcia, a jeszcze lepsze paznokcie!

Reply
avatar
31 grudnia 2012 12:22 delete

super! o wiele lepiej się prezentują:)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
31 grudnia 2012 13:20 delete

Super :) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
31 grudnia 2012 13:43 delete

Szczęśliwego Nowego 2013 roczku ;) ♥

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
31 grudnia 2012 13:56 delete

śliczne pazurki ♥

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
31 grudnia 2012 14:25 delete

Pięknie Ci wyszło zdobienie, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku kochana :)

Reply
avatar
Paulinaa.
AUTHOR
31 grudnia 2012 19:20 delete

Świetnie to wygląda, kojarzy mi się z fajerwerkami:)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
1 stycznia 2013 12:33 delete

znakomicie to wygląda ;]

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com