Jak okiełznać brokat? Część 3

czwartek, grudnia 27, 2012 12 Comments A+ a-



Dzisiaj już ostatni post z cyklu "Jak okiełznać brokat?"


Wzorki brokatowe dają ciekawy efekt na paznokciach, ale największy problem pojawia się, gdy chcemy ten wzorek zetrzeć. Dlatego tym razem pokażę Wam mój sposób, by ta czynność nie była aż tam bardzo pracochłonna.


Co potrzebujemy?


Po pierwsze wzorek, który chcemy zetrzeć...



Po drugie coś do starcia...




Ja użyłam zmywacz do paznokci z Tesco i jeden wacik na 5 paznokci. Sądzę, że na starcie wszystkich paznokci z brokatowym wzorkiem warto przygotować  2-4 waciki.

Staram się zawsze, jak najoszczędniej zużywać waciki, bo uważam, że marnowanie większej ilości jest zbędne. Dla przykładu, aby zetrzeć 10 paznokci pomalowanych zwykłym lakierem wystarcza mi tylko jeden wacik.




Jak ścieram brokatowy wzorek?

Aby jak najlepiej ukazać  krok po kroku mój zabieg ścierania, przygotowałam dla Was mini gif-filmik.



Image and video hosting by TinyPic


1. Część wacika nasączamy zmywaczem i przykładamy do paznokcia.
2. Palcami dociskamy wacik przez około 20sec i obserwujemy, czy nasiąka on kolorem brokatu.
3. Zdejmujemy wacik z paznokcia i nasączamy go znowu odrobiną zmywacza.

Powtarzamy tę czynności tyle razy do momentu, aż brokat całkowicie zejdzie. Jeden paznokieć starłam w ciągu około 2 minut.




Efekt:



Wacik ukazany na zdjęciu starł wszystkie paznokcie jednej ręki 


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
tamit24
AUTHOR
27 grudnia 2012 13:09 delete

:) jak nie mam folii aluminiowej pod ręką, to właśnie tak robię!

Reply
avatar
Madzia
AUTHOR
27 grudnia 2012 14:12 delete

też tak ścieram brokatowe lakier... :)

Reply
avatar
powerpinkyx
AUTHOR
27 grudnia 2012 14:49 delete

Super to wygląda :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
27 grudnia 2012 16:58 delete

Ja ostatnio zmywałam brokat metodą z folią aluminiową i nie wyobrażam sobie innego zmywania brokatu :)

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
27 grudnia 2012 18:14 delete

Do zmywania brokatu warto użyć zmywacza acetonowego lub czystego acetonu, bardzo przyspieszą pracę! Ponieważ aceton wysusza skórki trzeba na kilka minut (3-5) położyć nieco grubszą warstwę oliwki - na skórki i paznokcie.

Reply
avatar
Ala
AUTHOR
27 grudnia 2012 19:30 delete

Dobrze wiedzieć ;)

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
27 grudnia 2012 22:59 delete

podobnie jak patrycja folia aluminiowa jest dla mnie nie zastapiona.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
27 grudnia 2012 23:25 delete

Ja zawsze szoruję watką paznokcie. :P

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
28 grudnia 2012 16:43 delete

fajna metoda :) ale ja mam na to inny sposób a konkretnie specyfik :D baza pell off ( czy jakos tak) z essence :) nanosimy jedną warstwę bazy i po wyschnieciu nakładamy brokat czy co tam chcemy :)po kilku dniach jak wzorek już nam sie znudzi lub zacznie się ścierać podważamy lekko lakier i wszystko schodzi jak naklejka :) bez zmywacza ani wacików :)

Reply
avatar
Joanna K
AUTHOR
28 grudnia 2012 21:38 delete

Ja zazwyczaj wykorzystuję więcej wacików niż się powinno :) ale ostatnio staram się je oszczędzać :) a tak przy okazji, fajne pazurki :)

Reply
avatar
beauty-tester
AUTHOR
30 grudnia 2012 12:29 delete

wow :))świetnie to wygląda!

obserwuję:)

Reply
avatar
Sorbet
AUTHOR
28 stycznia 2013 09:32 delete

http://gingerbreadmanne.blogspot.com/2010/09/5-minutes-nail-polish-removal-tutorial.html?m=1
Też dobra metoda:3
Ja kółeczko składam na pół i jeszcze na pół i moczę z obu stron zmywaczem. Jeden taki wacik wystarcza mi na obie dłonie, ale brokatu nie używam.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com