Marokańskie błoto na paznokciach

niedziela, grudnia 30, 2012 13 Comments A+ a-



Sylwester zbliża się wielkimi krokami. Ten dzień kojarzy mi się z wystrzałowymi, mocno świecącymi i błyszczącymi paznokciami. Ja jednak przełamię moją ostatnią fazę na brokaty i stonuję trochę kolory na blogu...

Tym razem sięgnęłam po marokańskie błotko od Joko, a konkretnie po nr J144 "moroccan mud" z serii Find Your Color.











Kolor tego lakieru to typowy ciemny szary bez shimmera ( na zdjęciach lakier w swojej naturalnej postaci, bez utwardzacza)
Kryje po dwóch warstwach
Szeroki pędzelek
Nie farbuje
Nie rozlewa się
Schnie wystarczająco szybko
Z trwałości lakierów Joko jestem bardzo zadowolona i również w tym przypadku nie jestem zawiedziona



Mój palec serdeczny ma się coraz lepiej, dlatego nie muszę męczyć go już brokatami. Wzorek z wykorzystaniem dzisiejszego lakieru już jutro.

Jak z Waszymi przygotowaniami do świętowania Nowego Roku? 
Kreacje wybrane?
Stawiacie na wystrzałowy manicure, czy stonowaną klasykę?


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

13 comments

Write comments
tamit24
AUTHOR
30 grudnia 2012 14:21 delete

ja mam ochotę zaszaleć z mani :D ale klasyka nigdy nie jest zła!
szukam podobnego odcienia, ale minimalnie jaśniejszego- takiego trochę bardziej ...słoniowatego. ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
30 grudnia 2012 14:31 delete

Takiego koloru szukałam od dawna, jest cudowny :)

Reply
avatar
30 grudnia 2012 14:32 delete

bardzo ładny kolorek :) Robi wrażenie :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
30 grudnia 2012 16:59 delete

Piękny kolor i jaki połysk :)

Reply
avatar
30 grudnia 2012 17:19 delete

A co powiesz kochana na Wibo Extreme Nails nr 63? Jest to jasny szary bez shimmera

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
30 grudnia 2012 17:43 delete

Ładny i ten połysk super:)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
30 grudnia 2012 20:23 delete

właśnie sobie wygooglowałam :) wiem, wiem- jestem wybredna!- ale no do końca o to mi chodzi (chociaż pewnie sobie nabędę tę #63!). Dziękuję za pomoc :)

mój szary ideał to China Glaze Elephant Walk :) spójrz i powiedz, co sądzisz!

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
30 grudnia 2012 20:54 delete

ciekawy blog:) obserwuję i zapraszam ;)

Reply
avatar
30 grudnia 2012 20:56 delete

Kolor na niektórych zdjęciach bardzo podobny do tego z Joko,ale jednak ciut jaśniejszy ;-) bardzo fajnie prezentuje się w macie

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
31 grudnia 2012 00:15 delete

kreacje wybrane, muszę tylko jeszcze pomyśleć nad makijażem :D
ładny lakier, lubię czasem odpocząć przy takim

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com