Miss selene 222 i kwiatki malowane farbkami

wtorek, grudnia 04, 2012 16 Comments A+ a-

Witam Was bardzo serdecznie :)
Ostatnio troszkę zaniedbałam blog ze względów prywatnych - ściślej mówiąc naukowych ;). Mam nadzieję, że oprócz jeszcze jednego zapowiedzianego kolokwium, do świąt nie dojdzie mi nic dodatkowego i znajdę czas na dłuższą obecność w blogowym świecie oraz oczywiście poszukanie świątecznych drobiazgów dla najbliższych :).


Moje paznokcie przechodzą obecnie "kryzys" (tak, tak..stres nie wpływa dobrze na ich stan), dlatego przez te kilka dni będę je faszerować odżywką Eveline ;). Liczę, że wkrótce ich stan ulegnie poprawie i będę mogła dokończyć dwa ostatnie tygodnie projektu. Na razie musicie się zadowolić paznokciami, które wykonałam już jakiś czas temu.

Jako lakier podkładowy użyłam granat od Miss selene nr 222. Wzorek z jego użyciem prezentowałam już na blogu [klik] , ale nie pisałam na jego temat recenzji...czas to zmienić.

Kolor oczywiście rzecz gustu, ja osobiście lubię wszelkiego rodzaju odcienie niebieskiego, więc również i ten zadziałał na mnie swoim urokiem.




Jeżeli chodzi o krycie, to niestety po takim kolorze spodziewam się o wiele lepszej pigmentacji. Na paznokciach nałożone są dwie warstwy, a mimo to widać prześwity (zwłaszcza na środkowym palcu). Lakier bardzo tani, bo koszt około 2,5 zł na stoisku Golden Rose, więc i jego trwałość nie będzie powalająca. Bez odprysków trzymał u mnie max 2-3 dni. Na szczęście nie farbuje, nie zabarwia skórek i nie rozlewa się po nich. Czas schnięcia podejrzewam, że wydłużony, ale ja używając przyspieszacza nie zauważyłam różnicy między nim a innymi lakierami. Pędzelek charakterystyczny dla tych lakierów- pojemniczki są 5ml, więc i pędzelek w mini wersji ( ja mam drobne ręce, więc nie sprawiał mi problemów ;) ).




Wzorek wykonałam czarną, granatową i białą farbką akrylową.


Widzę, że na niektórych blogach ruszyły kolejne makijażowo-paznokciowe projekty. Z przykrością muszę poinformować ich organizatorki, że z wielką chęcią wzięłabym udział, ale niestety muszę nadrobić zaległości w regularności notek i odwiedzaniu obserwowanych blogów. Trzymam kciuki za dziewczyny, które przyłączyły się do akcji i oczywiście będę śledzić ich poczynania :).



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
4 grudnia 2012 22:19 delete

nie lubię Miss Selene. ale wzorek ładny. :)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
4 grudnia 2012 22:23 delete

ślicznie Ci wyszły, ładny odcień niebieskiego jako baza

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
4 grudnia 2012 22:32 delete

W 100% sie zgadzam ;>

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
4 grudnia 2012 23:41 delete

ładnie z tymi kwiatuszkami :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
5 grudnia 2012 00:25 delete

Nie przepadam za Miss Selene.. A lakier mam chyba taki sam ;p Ładny kolorek i kwiatuszki :D

Reply
avatar
5 grudnia 2012 00:33 delete

Uwielbiam odcienie niebieskości na paznokciach <3

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
5 grudnia 2012 10:09 delete

no niestety lakiery z Miss Selene mają to do siebie, że ich krycie jest bardzo słabe. Mam dwa lakiery i muszę dać minimum 3 warstwy żebym miała pełne krycie, ale to też w zależności od tego jak grube są te warstwy:)

Reply
avatar
Kejt
AUTHOR
5 grudnia 2012 11:06 delete

Świetny kolor!

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
5 grudnia 2012 13:37 delete

a ja akurat jestem zadowolona z Miss Selene :), niestety takiego niebieskiego nie mam :/ a wzorek cudny :)

Reply
avatar
Syll
AUTHOR
5 grudnia 2012 15:17 delete

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
5 grudnia 2012 16:03 delete

Świetny kolor a zdobienie piękne :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
5 grudnia 2012 16:32 delete

ślicznie! chciałaby tak umieć..:P

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
6 grudnia 2012 23:49 delete

Piękny ten malutki lakier :) Cudowny kolor a jak fajnie pokrył! Kwiaty wyglądają rewelacyjnie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
9 grudnia 2012 22:31 delete

piękne zdobienie- bardzo lubię atramentowe lakiery!

jak ja mogłam wcześniej nie natrafić na Twój blog? z przyjemnością obserwuję. :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com