Tydzień 7 projektu "Zainspiruj się naturą"

środa, grudnia 12, 2012 21 Comments A+ a-





Wracam do projektu "Zainspiruj się naturą". Zrobiłam lekki przeskok, bo najpierw zaprezentuję Wam tydzień 7, a nad tygodniem wcześniejszym  muszę jeszcze popracować ;).

Ponieważ tydzień siódmy, to dowolna inspiracja, zdecydowałam, że zrobię wzorek nawiązujący do obecnej pory roku - białej zimy :).


W ostatniej notce pisałam o brokatowym pomyśle na wzmocnienie złamanego paznokcia, więc myślę, że  nie zdziwi Was ten akcent w dzisiejszej notce :)






Wzorek robiłam około godziny 14, ponieważ o tej porze powoli zaczyna robić się pochmurno, zdjęcia zrobiłam tuż po skończeniu malowania....Wybaczcie ten nieład brokatowy wokół skórek. Oczywiście potem cały zbędny brokat bez problemu udało się zdjąć.




Sposób wykonania

1. 3 paznokcie ( najmniejszy, środkowy i wskazujący) pomalowałam 2 warstwami białego lakieru od Joko White Star J131. Granatową farbką akrylową i cienkim pędzelkiem namalowałam coś na kształt płatków śniegu. Po wyschnięciu farbki paznokcie pokryłam warstwą utwardzacza.

2. Pozostałe paznokcie ( kciuk i palec serdeczny ) pomalowałam jedną warstwą białego lakieru. A następnie nałożyłam bezbarwny lakier, który posypałam brokatem w kolorze "błękitnej laguny". Całość pokryłam utwardzaczem.



Wzorek wykonany w ramach:


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

21 comments

Write comments
12 grudnia 2012 12:48 delete

pięknie Ci to wyszło ;)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
12 grudnia 2012 12:49 delete

Podobają mi się takie brokatowe elementy tylko ja zawsze nim o coś zaczepie

Reply
avatar
12 grudnia 2012 13:33 delete

bardzo mi się taki brokatowy pomysł :) gdzie kupujesz brokat? w normalnej drogerii go znajdę?

Reply
avatar
asia:)
AUTHOR
12 grudnia 2012 14:10 delete

bardzo mi się podoba ten manicure:)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
12 grudnia 2012 14:22 delete

super! genialny pomysł ;-)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
12 grudnia 2012 15:58 delete

Fajnie, ja też muszę skończyć akcję.

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
12 grudnia 2012 17:24 delete

Świetnie wyglądają :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
12 grudnia 2012 19:14 delete

bardzo mi się te śnieżynki spodobały!

Reply
avatar
12 grudnia 2012 20:18 delete

Dziękuję :) akurat ten brokat dostałam w prezencie, ale sądzę,że znajdziesz go w osiedlowych drogeriach-w Naturze i Rosmmanie nie widziałam. Mam też brokat z Empiku,czyli może w sklepie papierniczym też się znajdzie. Dobrym pomysłem jest też zakup na Allegro. Polecam zwrócić uwagę na opakowanie-nie lubię wyjmować brokatu z folii:)

Reply
avatar
12 grudnia 2012 20:22 delete

Akurat ja nie mam problemu z zaczepianiem ,może to dzięki utwardzaczowi tworzy się gładka powierzchnia :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
13 grudnia 2012 02:54 delete

Świetny efekt! :)

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
13 grudnia 2012 15:16 delete

PrzePięknie!!! Chyba sie tym zainspiruje :):):))

Reply
avatar
15 grudnia 2012 11:44 delete

moje koleżanki byłyby zachwycone takimi paznokciami ;)

Reply
avatar
Marce7ina
AUTHOR
16 grudnia 2012 12:29 delete

Sprytna pomoc dla złamanego paznokcia:D Piękny, zimowy wzór:D Brokat pasuje idealnie

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
17 grudnia 2012 16:45 delete

powiedziałam sobie - ostatni raz :D

Reply
avatar
20 grudnia 2012 11:45 delete

cudne :D
połączenie brokatu i śnieżek idealne :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com