6 tydzień projektu Zainspiruj się naturą

piątek, stycznia 04, 2013 16 Comments A+ a-

Wreszcieee...
udało się! Dokończyłam projekt zainspiruj się naturą. 

Tydzień 6 był dla mnie największą trudnością. Krajobrazy na paznokciach to jednak moja słaba strona ;) 

Moje niewielkie płytki paznokci nie pomieściłyby całego mojego zamysłu, więc skorzystałam ze sztucznych paznokci.




Moją inspiracją był krajobraz leśny.

Do wzorku wykorzystałam:

tło: lakier Joko J145 Indigo

ściółka: lakier Catrice 650 Goldfinger

Farbki akrylowe: zieleń (jasna i ciemna), żółć, czerwień, brąz, biel





Wzorek wykonany w ramach:



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

16 comments

Write comments
4 stycznia 2013 13:04 delete

no, no bardzo ładne nic dodać nic ująć ;)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
4 stycznia 2013 13:11 delete

Jakie cudo!!!! jestem pod wrażeniem trzeba mieć talent :)

Reply
avatar
4 stycznia 2013 13:33 delete

Napracowałaaś sie , śliczne 1 ;)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
4 stycznia 2013 14:33 delete

Sporo zachodu musiało z tym być, ale wyszło genialnie!

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
4 stycznia 2013 14:59 delete

o jejciuniu!
cudny- można by powiesić jako obraz na ścianie! :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
4 stycznia 2013 16:14 delete

Wooow ale miałaś z tym roboty... warto było bo efekt jest fenomenalny :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
4 stycznia 2013 16:41 delete

ale śliczne choineczki :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
4 stycznia 2013 19:46 delete

boskie, niesamowite, fenomenalne, po prostu nieziemskie :D

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
4 stycznia 2013 21:37 delete

Bardzo ładnie.
Jakich farbek używasz? Te wypukłości na warstwie farby nie powinny się pojawiać.

Reply
avatar
Anonimowa
AUTHOR
4 stycznia 2013 23:41 delete

Wooow jestem pełna podziwu. Masz nieziemski talent :)

Reply
avatar
5 stycznia 2013 10:47 delete

Posiadam zestaw 12 kolorów MARIE'S. Kupiłam go w osiedlowym sklepie plastycznym za 23zł. Po dłuższym stosowaniu stwierdziłam,że czas kupić lepszy jakościowo zestaw,bo jak zauważyłaś pojawiają się wypukłości,2 farbki zmieniły gęstość i 2 tubki się rozerwały. Czytając na różnych forach podobno najlepsze są farbki POLYCOLOR i CHARBONNE

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
5 stycznia 2013 11:03 delete

Kup Polycolor :) Są naprawdę świetne. Jak zmatowisz lakier, to farbka będzie się łatwiej "chwytała" i będzie lepszy efekt. Tylko pamiętaj by robić to bardzo delikatnie, żeby nie zetrzeć koloru :)

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
5 stycznia 2013 11:05 delete

Tylko nie kupuj farbek w słoiczkach, bo będą szybko gęstniały.

Reply
avatar
5 stycznia 2013 11:13 delete

Dziękuję za rady i za post,który napisałaś na blogu. Kupię Polycolor w tubkach :)

Reply
avatar
Alicja Fik
AUTHOR
6 stycznia 2013 23:25 delete

ja bym lepiej tego nie zrobiła! :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
10 stycznia 2013 22:10 delete

:o ale cudownie Ci to wyszło!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com