Essie Bikini So Teeny + Catrice 650 Goldfinger + drzewo (???)

czwartek, stycznia 31, 2013 14 Comments A+ a-





Witam Was kochane :)
Chciałam wrzucić coś jeszcze przed lutym i udało się. W ostatniej chwili post załapie się  na styczeń ;)

A co tym razem?

Po pierwsze znowu lakier Essie Bikini So Teeny, który posłużył tutaj jako lakier bazowy. Pod wpływem utwardzacza zrobił się z niego piękny błękit, ale jego skłonność do zmiany koloru przestała mnie niepokoić.









Po nałożeniu dwóch warstw Essie i odczekaniu kilku minut na całkowite wyschnięcie, gąbeczką naniosłam na końcówki paznokci złoty lakier.

Za złoto posłużył mi lakier Catrice 650 Goldfinger.









Po zabawie z gąbką stwierdziłam, że czegoś mi brakuje na paznokciach. Ponieważ nie miałam zbytnio weny twórczej, granatową farbką namalowałam coś przypominającego drzewa bez liści. Całość o wiele lepiej prezentuje się na żywo. Zdjęcia robiłam przy użyciu flesh'a i drobinki złota dosyć dziwnie wyglądają.








Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

14 comments

Write comments
jjjustii
AUTHOR
31 stycznia 2013 21:45 delete

Bardzo fajnie, mi drzewka kojarzą się z latawcami ale ja to już mam takie dziwne skojarzenia:) Zdjęcia z tulipanami śliczne.

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
31 stycznia 2013 21:49 delete

bardzo mi się podoba :)
śliczne drzewka :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
31 stycznia 2013 21:55 delete

:) mnie kojarzą się z dmuchawcami! bardzo fajne, zimowe połączenie.
skąd wytrzasnęłaś te piękne tulipany?

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
31 stycznia 2013 22:28 delete

Mnie też z dmuchawcami. :P

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
31 stycznia 2013 22:42 delete

ale mi sie marzy taka dlugosc paznokci!
ja to widze drzewko do gory nogami:) ciekawy wzorek!

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
1 lutego 2013 00:12 delete

Super mani, podobają mi się te drzewka :)

Reply
avatar
1 lutego 2013 09:42 delete

ślicznie wyszło ;) Drzewka bardzo eleganckie hehe ;)

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
1 lutego 2013 10:31 delete

całkiem ciekawe zdobienie;))

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
1 lutego 2013 15:45 delete

Drzewo jak malowane :) bardzo ładnie,masz talent :)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
1 lutego 2013 21:06 delete

przepiękne ♥

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
1 lutego 2013 23:56 delete

cudownie to wygląda :) wyszedł świetny efekt :)

Reply
avatar
Kayah
AUTHOR
4 lutego 2013 20:23 delete

Ślicznie. Takie wspaniałości tutaj pokazujesz - jestem pod wrażeniem!:)
Pozdrawiam ciepło:)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
13 kwietnia 2013 23:43 delete

However, before making the payments, you can ask the service provider about
the time frame, in which they will be able to deliver the
views. That is all performed by web phone, Skype, Google Hangout or by telephone.
8 million channel views means his irreverent look at
the world gets plenty of notice.

Feel free to surf to my page :: buy youtube views and comments

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com