Essie Bikini So Teeny

piątek, stycznia 25, 2013 15 Comments A+ a-






Już od dawna marzyłam o wypróbowaniu lakieru firmy Essie. Lakiery te cieszą się wśród blogerek ( szczególnie zagranicznych blogów ) bardzo dobrą opinią ze względu na trwałość, jak i cudne kolory. 

Rzeczywiście gamę kolorów mają przepiękną - pełną słodyczy, delikatności, romantyzmu i klasy..te wszystkie skojarzenia nasunęły mi się, gdy stanęłam przed trudnym dylematem "który kolor wybrać?". Ponieważ lakiery te nie należą do najtańszych postanowiłam, że wybiorę tylko jedną buteleczkę i przekonam się, czy było warto sięgnąć po lakier z wyższej półki cenowej...










Pokusie zakupu uległam, gdy do moich łapek trafił błękit z drobinkami o nazwie Bikini So Teeny. Uważam, że kolorem idealnie trafiłam w swój gust! Po pomalowaniu paznokci byłam jeszcze bardziej nim zachwycona niż, gdy go podziwiałam w buteleczce. Zdziwiło mnie tylko to, że pod wpływem utwardzacza jego odcień się przyciemnił...z żadnym innym lakierem taka sytuacja mi się nigdy nie przydarzyła.









Przejdźmy do spraw technicznych...

...krycie... jedna gruba, bądź dwie cienkie warstwy ( ja zawsze wybieram opcję numer 2, bo nie lubię gdy tworzy się papka z lakieru)










...trwałość... jak dla mnie rewelacja! 5 dni nosiłam sam lakier i zero odprysków, a nawet brak startych końcówek. Starłam go tyko dlatego, że chciałam stworzyć jakiś wzorek.










...rozprowadzanie... pędzelek szeroki, płaski, poręczny. Lakier doskonale się rozprowadza i nie pozostawia smug





Zdjęcia zrobione tuż przed zmyciem lakieru:





...i...









Jak możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach, lakier ten mogłam spokojnie jeszcze nie ścierać...



Podsumowanie:



Dla mnie to lakierowa perełka. Zarówno kolor, jak i trwałość całkowicie mi odpowiada.  Uważam, że jest to lakier idealny na sesję, kiedy nie mamy czasu na malowanie paznokci, a nie chcemy chodzić z obdartymi...

Mogłabym go ciągle mieć na paznokciach i zmieniać tylko kombinacje wzorkowe ;). Jedyny minus to oczywiście cena, ale jestem pewna, że jeszcze skuszę się na lakier tej firmy.





A Czy Wy testowałyście już jakiś lakier Essie?
Jakie są Wasze wrażenia?
Który z kolorów polecacie?
A może marzycie o zakupie któregoś z Essie?





Troszkę prywaty..

Sesja trwa...jeszcze zostały mi dwa egzaminy niestety najtrudniejsze. Wymieniłam stare farbki na Polycolor :) Dzisiaj pierwsze próby za mną..;)

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

15 comments

Write comments
25 stycznia 2013 18:12 delete

U mnie w Patalu w sklepie stacjonarnym ten odcień essie jest po 12 zł :) teraz na promocji w gazetce widziałam :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
25 stycznia 2013 18:32 delete

W Hebe dziś widziałam, bo w promocji są. Ten dużo lepiej wygląda na paznokciach niż w buteleczce.

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
25 stycznia 2013 18:51 delete

heh a ja go dziś zakupiłam :) Jest piękny!

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
25 stycznia 2013 18:59 delete

Faktycznie cudny kolor, ciekawy. Można na nim dłużej zawiesić oko :D Dobrze, że taki trwały, bo ja się zawsze boje, że mimo "górnej półki" wcale takie cacko nie jest. A tu jaka niespodzianka!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
25 stycznia 2013 19:11 delete

bardzo ładny kolor, idealny wręcz.
ja też jeszcze nie próbowałam żadnych lakierów z wyższej półki cenowej typu Essie Opi chinki itd. Jak na razie starczy mi to co mam w zasięgu ręki ;]

Reply
avatar
Alutka
AUTHOR
25 stycznia 2013 19:39 delete

ja wolę nie przepłacać:)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
25 stycznia 2013 20:34 delete

Śliczny. Z jednej strony bardzo mi się podoba ale nie wiem czy bym pomalowała nim swoje pazurki

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
25 stycznia 2013 21:23 delete

Piękny kolor ale można go zastąpić czymś dużo tańszym, ja jakoś nie marzę o tych lakierach z wyższej półki :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
25 stycznia 2013 22:16 delete

Bardzo ładny, mam fioletowego Essie i jak dodam mu topa też lekko się przyciemnia.

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
25 stycznia 2013 22:58 delete

ja zdecydowałam się na rozbielono bordo Essie - Angora Cardi :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
26 stycznia 2013 09:16 delete

śliczny jest- szkoda tylko, że nie widać wyraźnie tego shimmerka :/

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
26 stycznia 2013 14:55 delete

Zakochałam się w tym kolorze *.*

Reply
avatar
26 stycznia 2013 17:17 delete

aaaa już jakiś czas się na niego czaję i chyba muszę go w końcu zamówić :P piękny

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
3 lutego 2013 20:16 delete

Kolor jest przepiękny! :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com