Eveline Holo - wiosennie

czwartek, stycznia 17, 2013 19 Comments A+ a-



Czas nauki trzeba zawsze sobie umilać! Oprócz podjadania czekolady warto wymalować na paznokciach wiosenny wzorek ;)

Oczywiście pogoda za oknami mówi zupełnie coś innego, ale kto by się przejmował ;)














Holo lakier to Eveline nr 411 (czy mówiłam już Wam, że go uwielbiam?)

Różowe płatki kwiatków namalowałam OPI Kiss my on my tulips

Biel to farbka akrylowa

Dodałam też maleńkich rozmiarów jasno-fioletowe cyrkonie




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
17 stycznia 2013 13:12 delete

Zgadzam się w 100%, że naukę trzeba sobie umilić! Szczególnie tą styczniową i czerwcową ;)

Pazurki cudne! Czuć wiosnę na nich, a dobrze bo zima doprowadza mnie już do szału :D Poza okresem świątecznym mogłaby iść i nie wracać!

Nigdzie nie mogę znaleźć lakierów Eveline, a widzę że są ciekawe i godne uwagi. Wiesz może, w jakich sklepach stacjonarnych można je spotkać?

Reply
avatar
B.
AUTHOR
17 stycznia 2013 13:12 delete

Super pomysł na wzorek, połączenie kolorów też ekstra :) Jedyne co bym zmieniła to obramowanie kwiatuszków mogłoby być cieńsze i bez smug od farby, myślę, że to kwestia wprawy i dobrego rozcieńczenia farby wodą. Ale spokojnie, mnie też się czasem to zdarza i jest to kwestia wyczucia i wprawy :)
Ogólnie całość wygląda dobrze :)

Reply
avatar
17 stycznia 2013 13:17 delete

jak najbardziej są piękne!

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
17 stycznia 2013 13:41 delete

też uwielbiam te Evki, są świetne :)
śliczne, pozytywne zdobienie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
17 stycznia 2013 13:42 delete

właśnie, gdzie udało Ci się kupić tego holoska?

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
17 stycznia 2013 14:06 delete

Powiało wiosną, piękne :)

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
17 stycznia 2013 14:31 delete

jejku jakie one przepiękne...

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
17 stycznia 2013 14:49 delete

Ten bazowy lakier strasznie mi się podoba :)

Reply
avatar
Patt
AUTHOR
17 stycznia 2013 15:52 delete

przepiękne! :):)

Reply
avatar
Pastereczka
AUTHOR
17 stycznia 2013 16:17 delete

Jakoś nie myślałam o ozdabianiu holo, a tu taki przyjemny efekt!

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
17 stycznia 2013 16:24 delete

bardzo wiosennie
trochę kwiatków w środku zimy, pozytywnie:)

Reply
avatar
17 stycznia 2013 16:54 delete

Wiem, że lakiery holo Eveline są poszukiwane przez lakieromaniaczki, ale niestety nie widziałam ich w żadnej popularnej drogerii. Ja akurat mam to szczęście,że czasami są one dostępne u mnie w osiedlowej drogerii :-)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
19 stycznia 2013 16:23 delete

bardzo ładnie :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
22 stycznia 2013 17:28 delete

Holosek Eveline jak zawsze pięknie się prezentuje.

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
3 lutego 2013 20:17 delete

Ciekawie się to prezentuje :)

Reply
avatar
21 lutego 2013 17:09 delete

bardzo podobają mi się te holograficzne lakiery. Muszę się w jakieś zaopatrzyć :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com