sobota, stycznia 12, 2013 9 Comments A+ a-

Hej kochane :)

Niestety przez najbliższy miesiąc będę zaniedbywała blog ze względu na sprawy uczelniane. Dlatego najbliższe notki będą publikowane rzadko. Ale w lutym 2-tygodniowe ferie pozwolą na nadrobienie zaległości i stworzenie jakiś bardziej oryginalnych wzorków.

Dziękuję za życzenia urodzinowe zarówno dla mojego bloga, jak i dla mnie ;) Muszę przyznać, że grudzień a teraz styczeń obfitował w prezenty do tego stopnia, że prawie cała życzeniowa lista została spełniona ;)  

I tu czas stać się chwalipiętą i przekazać Wam plany na "Wielki Powrót" blogowy w lutym.

Po pierwsze spełniło się moje największe marzenie i Canon 600d dostał się w moje łapki :) Obiektyw kitowy, który dostałam w zestawie nie należy do najlepszych, ale i tak widzę różnicę między zdjęciami zrobionymi lustrzanką, a starym aparatem, więc jestem zachwycona. Niedługo także powinien dotrzeć zamówiony statyw - a to znak, że blog zmieni się na makijażowo-paznokciowy ;). Już dawno pragnęłam robić posty makijażowe, ale niestety mój stary aparat prześwietlał twarz, bo na zdjęcia przy naturalnym świetle nie mogę sobie pozwolić.

Po drugie dostałam zestaw pędzli Hakuro i dwie paletki Sleek Curacao i Au naturel, co jeszcze bardziej motywuje mnie do robienia makijaż. Przeraża mnie tylko moja fotogeniczność do zdjęć portretowych ;)

Dostałam również wielki kufer na kosmetyki. Oczywiście dla mnie spełnia on funkcję "domku" dla lakierowych przyborów. Moja kolekcja lakierowa troszkę się powiększyła, dlatego zakładka "Mój kuferek" powinna przejść aktualizację w trybie natychmiastowym.

To taki szybki rzut na przyszłość..
teraz przyjdźmy do dzisiejszego wzorku.

Modelką dłoni stała się moja mama.





Czerwony lakier to Joko J133 fruit desert...jest przepięknym odcieniem czerwieni i obowiązkowo muszę go Wam zaprezentować solo na moich dłoniach! 

Skośny złoty french to Caterice Goldfinger.

 Kwiatek zrobiony farbkami akrylowymi. I to zdjęcie pokazuje dobitnie, jak bardzo potrzebuję nowych farbek ;) Niestety okazuje się, że znalezienie farbek Polycolor nie jest takie łatwe nawet, gdy się ich szuka w warszawskich sklepach dla plastyków. No trudno, zostaje mi tylko zamówienie przez internet.




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

9 comments

Write comments
tamit24
AUTHOR
12 stycznia 2013 21:06 delete

och, niesamowite zdjęcia :D
mani jak zwykle piękny!
powodzenia na uczelni ;)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
12 stycznia 2013 21:22 delete

super prezenty dostałaś. :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
13 stycznia 2013 00:08 delete

Taki typ malowania paznokci zawsze nasuwa mi na myśl obrazy :D Wspaniałe są!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
13 stycznia 2013 10:04 delete

bardzo ciekawe zdobieni ;) powodzenia

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
14 stycznia 2013 18:56 delete

ciekawie wyglądają :)|

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com