Pierwsze urodziny bloga

środa, stycznia 09, 2013 19 Comments A+ a-

Z całego serca chciałam podziękować Wam, że odwiedzacie mój blog i udzielacie rad, które z wielką przyjemnością czytam. Każdego dnia uczę się od Was czegoś nowego.
Przez ten rok całkowicie wkręciłam się w świat blogowy. Wiadomo, że mam swoje lepsze i gorsze dni, ale za każdym razem spotykam się z ciepłem płynącym z Waszej strony.
Kinga - Callais

Dzisiaj mój blog obchodzi pierwsze urodziny. Może się wydawać patrząc na archiwum, że troszkę ma więcej niż roczek, ale 9.01.2012 uznaję za jego start, gdyż rozpoczęłam wszystko od nowa. Również jest to dla mnie ważna data, bo jest to dzień przed moimi urodzinami..tak,tak...jutro autorka tego bloga skończy 20 lat.


A teraz krótkie podsumowanie:

całkowita liczba wyświetleń bloga: 28 132
liczba postów: 159
liczba komentarzy: 1285
liczba obserwatorów: 142

A teraz wzorki, które uzyskały największą liczbę wyświetleń



Dziękuję Wam raz jeszcze



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

19 comments

Write comments
Paczaj ka
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:03 delete

Gratuluje wytrwałości :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:05 delete

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;*

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:06 delete

Gratuluję :) Mój blog ma niecałe 2 miesiące a wydaje mi się jakbym prowadziła go od zawsze, hehe.

I wszystkiego najlepszego z okazji wigilii urodzin :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:11 delete

Bądź z nami jak najdłużej. :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - Twoich i tych blogowych. :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:31 delete

Jest super i oby tak zostało :) Gratuluję świetnego bloga :*

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:42 delete

wszystkiego najlepszego :)

Reply
avatar
9 stycznia 2013 12:47 delete

wszystkiego najlepszego :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
9 stycznia 2013 12:54 delete

Gratulacje!!!
a co mi tam, zaśpiewam Twojemu blogowi:
sto lat, sto lat,
niech bloguje i postuje nam! :)
wszystkiego naj :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
9 stycznia 2013 13:08 delete

Gratuluję Ci kochana i życzę kolejnych udanych roczków w blogowaniu :)
A co do jutrzejszego dnia to 100 lat, wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń :)

Reply
avatar
Pastereczka
AUTHOR
9 stycznia 2013 13:52 delete

Gratulacje i życzenia urodzinowe na okrągłą 20tkę. No i już nastolatką przestaniesz być, poszalej jeszcze dziś;)

Reply
avatar
Barwna
AUTHOR
9 stycznia 2013 15:52 delete

Sto lat!!!Wielu sukcesów!:)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
9 stycznia 2013 18:32 delete

kolejnego roku pełnego sukcesów!:)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
9 stycznia 2013 20:23 delete

Oby dużo było jeszcze takich rocznic! Bardzo dobry blog to i z przyjemnością się tu zagląda! :D

Reply
avatar
Kruszynka
AUTHOR
9 stycznia 2013 21:03 delete

Gratulację i życzę kolejnych lat :)

Reply
avatar
11 stycznia 2013 10:57 delete

Kolejnego roku zycze ;d

Reply
avatar
Justine
AUTHOR
15 stycznia 2013 19:56 delete

O, to jesteśmy "rówieśniczkami" blogowymi ;) My mamy urodziny 8 stycznia;p

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
16 stycznia 2013 08:13 delete

ale masz talent... prześliczne zdobienia...

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com