Podsumowanie projektu Zainspiruj się naturą ;)

poniedziałek, stycznia 07, 2013 12 Comments A+ a-

Pewnie każda uczestniczka tego projektu już dawno zrobiła podsumowanie :) ja zostałam na sam koniec, ale najważniejsze, że wykonałam wzorki na każdy tydzień.

Klikając na zdjęcia zostaniecie przeniesione do notek
Zaczynamy...


Tydzień 1
Kwiaty




Tydzień 2
Owoce




Tydzień 3
Ptaki





Tydzień 4
Zwierzęta





Tydzień 5
Żywioły




Tydzień 6
Krajobrazy




Tydzień 7
Własna inspiracja












Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

12 comments

Write comments
7 stycznia 2013 12:34 delete

bardzo fajne :) najbardziej mi się paw podoba :) będę próbowała zgapić trochę :P

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
7 stycznia 2013 12:39 delete

tydz. 3 najładniejszy. :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
7 stycznia 2013 12:47 delete

Ja podziwiam każdy! bo każdy inny ale dokładny i wyjątkowy :)

Reply
avatar
7 stycznia 2013 12:54 delete

elegancko ;) ślicznie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
7 stycznia 2013 13:57 delete

3ci mani jest cudny! :)

Reply
avatar
Julcik
AUTHOR
7 stycznia 2013 14:08 delete

Przepięknie! Szkoda tylko, że ja nie mam na tyle talentu, żeby wyczarować takie mani :P

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
7 stycznia 2013 14:12 delete

Wszystkie są genialne ale 3 i 6 wymiata :)

Reply
avatar
Lusia
AUTHOR
7 stycznia 2013 14:35 delete

wszystkie bardzo mi sie podobaja;) Nie wiem ktory najbardziej:)

Reply
avatar
Barwna
AUTHOR
7 stycznia 2013 14:40 delete

Maga czadowe!3 i 6 rzeczywiście wymiatają!:)

Reply
avatar
Dagusia
AUTHOR
7 stycznia 2013 19:41 delete

wszystkie są przecudowne- masz talent ♥

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
7 stycznia 2013 21:40 delete

dla mnie 4 i 6 są mega :D

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
7 stycznia 2013 23:36 delete

wszystkie extra ! brak słów :):)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com