Wishlista na Nowy Rok

wtorek, stycznia 01, 2013 25 Comments A+ a-

Witam Was kochane w Nowym Roku,

Jak Wam się udała zabawa podczas sylwestrowej nocy? Ja bawiłam się świetnie i jestem pełna pozytywnej energii dzisiaj!

Ponieważ mój blog będzie niedługo obchodzić roczek, podsumowanie moich zmagań w świecie blogowym przełożę dopiero na ten oczekiwany dzień.

Dzisiaj zdradzę Wam jednak moje marzenia związane z blogiem na miejmy nadzieję szczęśliwą "13"

Zdjęcia pochodzą ze stron:
aparat link
pędzle link
farby link
paleta cieni link

A jak jest z Waszymi postanowieniami Noworocznymi?




Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

25 comments

Write comments
Kamila
AUTHOR
1 stycznia 2013 19:37 delete

Hmm. Nie myślałam jeszcze o tym, wszystko wyjdzie "w praniu". :) Życzę Ci, aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły.

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
1 stycznia 2013 20:08 delete

Ja oswoich nie powiem żeby nie zapeszyć, a Tobie życzę z całego serducha żeby Ci się spełniły

Reply
avatar
1 stycznia 2013 20:25 delete

Moim wymarzonym prezentem również była lustrzanka canona 600d:) i dostałam na urodziny, tylko że tą nowszą 650 i naprawdę mogę polecić! pozdrawiam i zapraszam również do mnie:)

Reply
avatar
1 stycznia 2013 20:36 delete

ta lustrzanka fajna sprawa;)

Reply
avatar
Silver
AUTHOR
1 stycznia 2013 21:41 delete

Mi się marzy Nikon d5100 i mam nadzieję, że moje marzenie spełni się już niedługo :) Tobie również tego życzę :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
1 stycznia 2013 21:49 delete

Ta lustrzanka jest fantastyczna :)

Reply
avatar
wizaz21
AUTHOR
1 stycznia 2013 22:47 delete

dzis wdrazam w zycie jedno z postanowien, mianowicie wiecej uwagi dla dloni kuracja nawilzajaca pelna para;)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
1 stycznia 2013 23:18 delete

moim postanowieniem jest brak postanowień ;)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
2 stycznia 2013 00:11 delete

Życzę spełnienia wszystkich "wish" :)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 12:50 delete

też bym przygarnęła różne pędzle :)

Reply
avatar
Karola
AUTHOR
2 stycznia 2013 17:41 delete

Bardzo fajna lista trzymam kciuki za realizację:)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:37 delete

Dzięki Tobie zwróciłam uwagę na błąd w nagłówku :) dziękuję! :)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:38 delete

oo..to trzymam kciuki :) zresztą taka kuracja moim dłoniom również nie zaszkodzi ;)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:40 delete

To tym bardziej go pragnę skoro jest godny polecenia :)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:42 delete

Nikon d5100 to był mój pierwszy typ, ale po przeczytaniu kilku forum uznałam, że to Canon jest tym wymarzonym :)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:44 delete

U mnie wyjątkowo w tym roku naszło mnie na postanowienia :D

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:45 delete

Liczę, że do końca tego miesiąca troszkę przybędzie ich do mojej kosmetyczki ;)

Reply
avatar
2 stycznia 2013 22:46 delete

nie mogę znaleźć żadnego linku na Twoim profilu, by Cię odwiedzić.. :(

Reply
avatar
Maddie
AUTHOR
3 stycznia 2013 19:10 delete

Mam tą paletkę, ale się nie polubiliśmy :P za dużo w niej tęczy jak dla mnie

Reply
avatar
Neszka
AUTHOR
9 stycznia 2013 18:04 delete

Hmm podobają mi się Twoje marzenia, najbardziej chyba to o farbkach. Też mi nowych trzeba, za bardzo męczę się z tymi koncentratami farbek...
Aparat którym robię zdjęcia to Nikon P 500 :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com