Chabry w lutym - dlaczego nie ;)

wtorek, lutego 26, 2013 23 Comments A+ a-







Witam Was kochane :)

Dzisiaj wzorek, który namalowałam na lakierze OPI Number One Nemesis. Dla przypomnienia jego recenzja pojawiła się tutaj.





Wzorek ten nie był planowany. Wyjęłam z mojego pudełka zieloną i niebieską farbkę akrylową i zaczęłam malować kwiaty. "Chabry" to było moje pierwsze skojarzenie tuż po skończeniu malowania i tak też nazwałam ten wzorek. Troszkę pora roku nie pasuje do klimatu łąki pełnej chabrów, ale ja lubię przełamywać kolorami biel i wilgoć za oknem :)






Co użyłam?

odżywka Eveline
dwie warstwy lakieru Number One Nemesis OPI
top coat EuroFashion

farby akrylowe
zielona -  fa10 jasna zieleń
niebieska - Polycolor 378 Phtalo Blue




Zdjęcie z flash'em


Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

23 comments

Write comments
Agni
AUTHOR
26 lutego 2013 12:53 delete

Piękne chabry! Niesamowicie szczegółowe mani! Idealnie wyglądałby na innym tle, bo na tym trzeba się przyjrzeć, czy to na pewno chabry. Ale i tak niesamowicie mi się podoba!

Reply
avatar
26 lutego 2013 13:15 delete

Czekam z utęsknieniem na wiosnę :)

Świetny manicure :D

Reply
avatar
26 lutego 2013 13:21 delete

Fajnie Ci to wyszło;)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
26 lutego 2013 13:24 delete

cudownie to wygląda :)

Reply
avatar
26 lutego 2013 13:24 delete

no aż miło się patrzy na te kwiatki! ;0

Reply
avatar
26 lutego 2013 13:36 delete

śliczne!! oj chciałabym tak malować :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
26 lutego 2013 14:53 delete

wzór jest wręcz genialny!!!

Reply
avatar
Kasztankowa
AUTHOR
26 lutego 2013 15:24 delete

Poczułam wiosnę :) Śliczny wzorek.
Robisz świetne wzorki na paznokciach :)

Reply
avatar
26 lutego 2013 15:44 delete

oh... jak ci to pięknie wyszło :) bardzo mi się podoba

Reply
avatar
26 lutego 2013 16:47 delete

kwiatki wglądają fajnie tylko niestety mało je widać :( szkoda, że bazowy lakier wybrałaś właśnie taki :(

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
26 lutego 2013 16:56 delete

kwiatuszki śliczne, tak wiosennie się zrobiło:)chociaż ja wybrałabym inne tło:)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
26 lutego 2013 17:01 delete

cudowne :) moje ulubione kolory :)

Reply
avatar
26 lutego 2013 17:03 delete

świetny pomysł! trzeba nadać koloru tej brzydkiej zimie ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
26 lutego 2013 17:07 delete

ładne chabry,ładne. super efekt ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
26 lutego 2013 18:42 delete

Przepięknie Ci wyszło, ciekawy pomysł :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
26 lutego 2013 20:59 delete

Wg mnie za ciemny jest lakier bazowy, ale co kto lubi :)

Reply
avatar
26 lutego 2013 21:20 delete

Świetnie Ci wyszły te kwiaty :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
26 lutego 2013 21:22 delete

Ślicznie Ci chabry wyszły, szkoda że dopiero dobrze je widać na tym ostatnim zdjęciu z fleszem. Jestem ciekawa jakby wyglądały na jaśniejszym tle?

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
26 lutego 2013 22:10 delete

wzorek pierwsza klasa :D

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
27 lutego 2013 18:44 delete

Z fleszem lepiej widać kwiatuszki :D Ale to do siebie mają tego rodzaju lakiery, że co by się na nich nie narysowało to niestety przyćmiewa wzorek :D Ale podoba mi się ogromnie ;)

Reply
avatar
Mroofa
AUTHOR
28 lutego 2013 00:39 delete

Super w sam raz na przywitanie wiosny:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com