Czas na Afrykę !

wtorek, lutego 05, 2013 26 Comments A+ a-



Witam Was kochane :)

Wczoraj rozpoczął się projekt Kontynenty. Ponieważ dopiero od dziś oficjalnie mam swoje studenckie ferie, znalazłam godzinkę czasu na wymalowanie czegoś na paznokciach. 

W tym tygodniu przewodnim kontynentem jest Afryka. Jeszcze nie odwiedziłam Waszych blogów, ale jestem strasznie ciekawa, co Wy wymyśliłyście. Przyznam szczerze, że miałam trochę obaw, czy uda mi się spełnić moją "wizję Afryki". Efekt końcowy oceńcie same :)


Najpierw zacznę od moich inspiracji:




A teraz moja twórczość: 

PS jakby ktoś się zastanawiał, co to jest to coś na wskazującym palcu, to odpowiedź brzmi słoń ;)








Lakiery które wykorzystałam do wzorka:

Classics Charming 67
Claire's "łosoś"
Claire's "żółty"
Joko J143 Spicy Orange
Joko J133 Fruit Desert
Essence Colour&Go black


Dodatkowo:

Czarna farbka akrylowa













Wzorek wykonałam w ramach projektu:




Pozostałe prace uczestniczek projektu możecie zobaczyć tutaj




Zachęcam także do wzięcia udziału w kolejnym projekcie:

Zapisy do projektu Hobby przyjmowane są do 3 marca, a projekt rozpoczyna się 4 marca. Więcej informacji znajdziecie tutaj

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
5 lutego 2013 22:55 delete

Widać było, że to słoń! Piękne kolory wybrałaś. Lato mi się przypomniało i zachody Słońca na wakacjach :D Śliczne zdobienie :)

Reply
avatar
ejndzel
AUTHOR
5 lutego 2013 22:57 delete

a ten słoń to nie na wskazującym? :)
w każdym razie pięknie to wygląda, lubię takie klimaty :)

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
5 lutego 2013 22:57 delete

bardzo fajnie Ci wyszło, tak... afrykańsko:)

ja się jeszcze za to nie zabrałam

Reply
avatar
5 lutego 2013 23:01 delete

tak, tak...oczywiście, że wskazujący ^^ za późna pora na pisanie postów ;)

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
5 lutego 2013 23:02 delete

wspaniałe wykonanie, miałaś super pomysł. bardzo mi się podoba efekt ;]

Reply
avatar
5 lutego 2013 23:02 delete

ja zgłosiłam się w ostatnich 20 minutach przed zakończeniem zapisu ;) szkoda, że się nie zdecydowałaś - byłoby nas więcej :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
5 lutego 2013 23:06 delete

Jejku odbiera mi mowę jak widzę takie piękne zdobienia! Cudo! :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
5 lutego 2013 23:36 delete

jestem pod wrażeniem, a że mam wykonane dość podobne zdobienie na ten tydzień projektu to zazdroszczę Ci tej żyrafy :P moja nie jest taka ładna :/

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
6 lutego 2013 07:58 delete

super Ci wyszło- miałam zmalować coś podobnego, ale chyba zmienię plany :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
6 lutego 2013 09:35 delete

podoba mi się Twoja praca. ja dziś nieplanowanie zostałam w domu, więc prawdopodobnie znajdę chwilę na wykonania manicure na pierwszy tydzień tego projektu. :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
6 lutego 2013 10:03 delete

mamuńciu jakie arcydzieło! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
6 lutego 2013 10:58 delete

Wielkie WOOOOOOOOOOOOOW :) Boskie są :)

Reply
avatar
6 lutego 2013 11:44 delete

Lampart albo gepard na drzewie wymiata ;))!

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
6 lutego 2013 13:57 delete

Świetna inspiracja i cudowne wykonanie, podoba mi się :)

Reply
avatar
maxcom
AUTHOR
6 lutego 2013 18:23 delete

ten projekt bardzo m i się podoba:)
bardzo ładnie wykorzystałaś motyw afryki


wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

Reply
avatar
Kruszynka
AUTHOR
6 lutego 2013 20:15 delete

Super :) Swój projekt mam podobny :)

Reply
avatar
Marce7ina
AUTHOR
6 lutego 2013 21:41 delete

Pięknie to zrobiłaś!

Reply
avatar
7 lutego 2013 12:29 delete

Żyrafa jest urocza :)

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
7 lutego 2013 19:27 delete

Super to wygląda :)

Reply
avatar
LaNińa
AUTHOR
7 lutego 2013 23:48 delete

Kolorystycznie bomba, a jak to mozliwe, ze te zwierzaki to faktycznie zwierzaki, a nie jakieś rozmazane kropki...cudowne ;)

Reply
avatar
Jessie
AUTHOR
8 lutego 2013 19:19 delete

wow! Świetne *.*

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
9 lutego 2013 17:53 delete

Żyrafa świetna! I całe mani mi się podoba :).

Reply
avatar
21 lutego 2013 17:07 delete

Świetnie to wygląda. Podziwiam :)

i obserwuję :)

Reply
avatar
K.
AUTHOR
30 marca 2013 13:03 delete

Świetne :)
Obserwuję, nie mogę sobie pozwolić na przegapienie kolejnych pięknych mani :D

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com