Czas na Amerykę Północną część 1 - Projekt Kontynenty

piątek, lutego 22, 2013 20 Comments A+ a-





Witam Was bardzo serdecznie :)

Długo zastanawiałam się, czy powinnam opublikować ten wzorek. Zdecydowałam, że skoro już się napracowałam , to mimo że efekt nie wyszedł taki, jak chciałam, wzorek zostanie zaprezentowany światu :)






A teraz pytanie, co autor miał na myśli tworząc ten wzorek?

Gdyby ktoś miał wątpliwości to chodziło o flagę Stanów Zjednoczonych, ale odpowiedź mojego  brata brzmiała: "portki pomocników Świętego Mikołaja (???)" - taa...chyba chodziło mu o ten słynny lizak świąteczny. Oczywiście potem stwierdził, że żartował, ale przez niego to i ja zaczęłam patrzeć na ten wzorek, jak na świąteczną dekorację :)







A więc mój świąteczno - flagowy wzorek nie wyszedł mi idealnie. Jeżeli chodzi o gwiazdki na wskazującym palcu, to specjalnie ich nie malowałam na całej płytce, by nie było zbytniego przepychu. I tak, mnie osobiście najbardziej drażnią te krzywe krechy (!). Proszę nie powiększajcie jeszcze bardziej zdjęć, bo wystarczająco białe tło skupia uwagę na czerwieni.





Dodam jeszcze informację o użytych lakierach:

biel: H&M white
czerwień: Rimmel 315
granat: OPI  Into the Night Kolekcja Spider-Man (jego szczegółowa recenzja w przyszłym tygodniu, albo na początku marca, bo chcę go wykorzystać do projektu Hobby )
gwiazdki: biała farbka akrylowa Polycolor






Wzorek zmyłam po zrobieniu zdjęć i wzięłam się za wzorek Ameryka Północna nr 2 o tematyce zupełnie innej niż flaga, ale nic więcej nie zdradzę :). Mam nadzieję, że będziecie zaskoczone moją inspiracją. Muszę jeszcze tylko zgrać zdjęcia, więc za 2 dni notka powinna zostać opublikowana.



Mój wzorek został wykonany w ramach projektu:



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

20 comments

Write comments
22 lutego 2013 13:12 delete

fajny pomysł, a te portki mikołaja to juz w ogóle :D nie wpadłabym na to :D śliczne te gwiazdki.

Reply
avatar
frambuesa
AUTHOR
22 lutego 2013 13:17 delete

Oj czekałam na flagę Ameryki i jest ! :) Od razu wiezdziała ,że o to chodzi ;)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
22 lutego 2013 13:27 delete

Świetny pomysł na mani :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
22 lutego 2013 13:54 delete

wygląda zupełnie jak flaga powiewająca na wietrze! super! :)

Reply
avatar
Agnieszka eS.
AUTHOR
22 lutego 2013 14:09 delete

no extra! znakomity pomysł i świetnie wyszło:)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
22 lutego 2013 14:43 delete

chciałam wykonać identyczny manicure! tylko nie umiem gwiazdek namalować. :(

Reply
avatar
22 lutego 2013 15:26 delete

Świetnie Ci wyszło :) Moim zdaniem jest to Flaga a nie lizak he :D

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
22 lutego 2013 15:27 delete

A mnie od razu się się skojarzył z flagą!

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
22 lutego 2013 16:27 delete

mi też od razu podsunął na myśl flagę USA, wyszło bardzo fajnie, szkoda że tak krótko gościl na Twoich pazurkach ;]

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
22 lutego 2013 16:37 delete

Braciszka to masz genialnego :D

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
22 lutego 2013 19:18 delete

Świetny pomysł i wykonanie ;))

Reply
avatar
LaNińa
AUTHOR
22 lutego 2013 19:33 delete

mówiąc szczerze to wykonanie takiego wzoru jest wielką sztuką...nie martw się, ze efekt w 100% nie jest tym zamierzonym bo zwykły odbiorca zupełnie tego nie zauważy ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
22 lutego 2013 21:29 delete

Świetny pomysł, ślicznie Ci wyszło :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
22 lutego 2013 22:02 delete

Flaga jak malowana! :)
Z portek się uśmiałam :D

Reply
avatar
23 lutego 2013 14:06 delete

gwiazdki bardzo fajnie Ci wyszły :) a że Twój worek prezentuje flagę to jakbym nie przeczytała Twojego posta to bym na to nie wpadła;p widocznie mam małą wyobraźnie :)

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
23 lutego 2013 18:00 delete

co Ty narzekasz :P bardzo fajnie to wyszło :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com