Czas na "odrobinę" różu :)

sobota, lutego 16, 2013 31 Comments A+ a-









Witam Was bardzo serdecznie :)
Ostatnio czerwień a dzisiaj róż. Powtarza się także motyw na paznokciach - róże, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. Obiecuję, że w najbliższym czasie nie będzie więcej róż na blogu...co za dużo, to niezdrowo  ;)









Co użyłam?

Odżywka Eveline
różowy lakier Claire's
ciemny róż - OPI Kiss me on my tulips
Top Coat Euro Fashion


Farbki akrylowe:
ciemny róż - Polycolor 208 Rose Pale
jasy róż - Dobrarada fa43 pastel pink








Sposób wykonania?

Kochane chciałam nakręcić filmik, jak robię ten wzorek krok po kroku, ale niestety brak umiejętności obsługi programów do obróbki nie pozwala mi na to. Oczywiście w wolnej chwili postaram się nad tym posiedzieć...Może macie jakieś łatwe w obsłudze programy do polecenia?

Na razie zostaje mi tylko opis słowny, a więc:

1. Po nałożeniu bazy kładziemy 2 cienkie warstwy różowego lakieru Claire's.
2. Gąbkę moczymy w OPI Kiss me on my tulips i  dociskamy do końcówki paznokci.
3. Mieszamy dwa odcienie farbek akrylowych. W moim przypadku był to ciemny i jasny róż. Następnie cienki pędzelek moczymy w nowo powstałej farbce i malujemy kreski tworząc coś na kształt płatków róży.
4. Chwilę czekamy aż farbka całkowicie wyschnie nie paznokciach. Całość pokrywamy utwardzaczem.







Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

31 comments

Write comments
Liseczek Rudy
AUTHOR
16 lutego 2013 13:05 delete

Słodko wyglądają, a ja bardzo lubię takie słodkości :D Wyglądają trochę jak babeczki z lukrem, przyozdobione różyczką do zjedzenia :D

Reply
avatar
Kasia
AUTHOR
16 lutego 2013 13:13 delete

Bardzo ładne :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
16 lutego 2013 13:18 delete

jak ciekawie :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
16 lutego 2013 13:35 delete

róże są idealne!

Reply
avatar
16 lutego 2013 13:44 delete

piękne ! :D
uwielbiam róż na paznokciach :)

Reply
avatar
16 lutego 2013 14:45 delete

ślicznie Ci wyszło a łatwy program do obróbki filmików polecam Windows Movie Maker na pewno się w nim połapiesz:)

Reply
avatar
PureMorning
AUTHOR
16 lutego 2013 15:57 delete

prześliczne jest to zdobienie :))

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
16 lutego 2013 16:14 delete

farbki na paznokciach?! pierwszy raz słyszę! A tak bez problemu radzisz sobie z pomalowaniem prawych paznokcji? Bo mi zawsze tam gorzej wychodza!:( i nie mogę się na patrzeć na Twoje dzieła! są prześliczne!:)

Reply
avatar
Paulinaa.
AUTHOR
16 lutego 2013 19:49 delete

Kiss me on my tulips-przepiękny odcień! Całe zdobienie ogólnie ciekawie.

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
16 lutego 2013 20:27 delete

Fajnie Ci to wyszło :D Masz tipsy czy naturalki?

Reply
avatar
Joanna Reda
AUTHOR
16 lutego 2013 23:10 delete

mimo, że nie przepadam za różem, to takie zdobienie stanowczo do mnie przemawia :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
17 lutego 2013 00:12 delete

Wszystko pięknie się ze sobą skomponowało :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
17 lutego 2013 00:25 delete

Bardzo ładnie to wygląda, super :)

Reply
avatar
jowita
AUTHOR
17 lutego 2013 04:44 delete

Szczerze mówiąc myślałam, że te róże to jakieś gotowe naklejki! Świetne:)

Reply
avatar
17 lutego 2013 10:02 delete

Róże wyszły naprawdę świetnie :) jednak nie jestem do końca przekonana do tego przejścia koloru w kolor, wybrałabym raczej coś delikatniejszego:)Pozdrawiam :*

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
17 lutego 2013 12:55 delete

Podoba mi się róż w takiej wersji ;))

Reply
avatar
kadik babik
AUTHOR
17 lutego 2013 20:02 delete

śliczne! ten różowy odcień piękny!

Reply
avatar
17 lutego 2013 21:14 delete

Kiss me on my tulips to mój ukochany lakier :)

Reply
avatar
17 lutego 2013 21:15 delete

Zdecydowanie wolę motyw róży w tym wydaniu!

Reply
avatar
17 lutego 2013 21:24 delete

wiadomo - gorzej wychodzi, ale daję radę i się nie poddaję :) Bardzo często maluję paznokcie i widzę, że trening czyni mistrza. Kiedyś np miałam straszne problemy z opanowaniem trzęsących się rąk , a teraz mogę nawet malować paznokcie w powietrzu, a łokieć i tak zostaje usztywniony i tylko nadgarstki pracują. Mam też swoją taktykę malowania - zawsze zaczynam malować od prawej ręki. Dopiero kiedy cała prawa ręka zostaje pomalowana, przechodzę do lewej. Może to dziwny sposób, ale uważam, że jest to spore ułatwienie, bo najpierw "namęczę się" z prawą a potem to już tylko z górki płynnie i szybko idzie mi z lewą.

Reply
avatar
17 lutego 2013 21:25 delete

najsłodsze skojarzenie, jakie mogło się pojawić :) dziękuję!

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
18 lutego 2013 00:22 delete

Wow -róża jest cudna! :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
18 lutego 2013 09:00 delete

Róż i kwiaty róży wyglądają przepięknie:)

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
18 lutego 2013 15:13 delete

cudoo!!! tez takie chce!! :):):)

Reply
avatar
Kala
AUTHOR
22 lutego 2013 21:52 delete

super są te pazurki ;)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com