Gradient nails - wiosennie

piątek, lutego 08, 2013 30 Comments A+ a-






Witam Was kochane :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Pannę Marchewkę. Zadanie konkursowe polegało na namalowaniu czegoś na paznokciach kojarzącego się z kameleonem. Ponieważ był to czas sesji, nie miałam czasu na wymyślanie pracochłonnych wzorków, dlatego postanowiłam zrobić gradient nails.

Oczywiście konkursu nie wygrałam, bo konkurencja o wiele bardziej się postarała :). Jednakże chciałam pokazać na blogu, co udało mi się zmalować.

Wybrałam dosyć żywe kolory, dlatego wzorek bardziej kojarzy się z wołaniem "wiosno przyjdź" niż kameleonem ;).





Jeżeli chodzi o lakiery, które użyłam do powstania wzorku - było ich sporo. Niestety nie pomyślałam o tym, by gdzieś na kartce zapisać sobie wszystkie nazwy i numery. Mam nadzieję, że moja pamięć zakodowała sobie co dokładnie użyłam.





Zacznę od kciuka...
 użyłam trzy niebieskie lakiery:

* Claire's błękitny
* Safari brak numeru
* My Secret 158 Sky Blue






Palec wskazujący...
Z zielenią miałam problem, ponieważ posiadam bardzo mało lakierów o takim kolorze, stad gradient wyszedł mi tu najgorzej

* Claire's seledyn
* Classics Charming 68



Palec środkowy...
Fiolety:

* Biel
*  Wibo Extreme Nails 43
* Claire's fioletowy



 



Palec serdeczny...
Różowy:

* Claire's jasny różowy
* OPI kiss me on my tulips



Palec najmniejszy...
Żółty:

* biały
* Eveline Colour Show Sunflower 452
* Claire's żółty


Na końcu wszystkie paznokcie pomalowałam  Miss selene 139

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

30 comments

Write comments
8 lutego 2013 15:58 delete

Pięknie to wygląda :) próbowałam kiedyś zrobić takie ombre nails, ale w ogóle mi nie wyszło.

Reply
avatar
moooni-que
AUTHOR
8 lutego 2013 16:02 delete

ale fajnie to wygląda! :)
mega wiosennie przede wszystkim!

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
8 lutego 2013 16:18 delete

fajnie Ci to wyszło. :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
8 lutego 2013 16:24 delete

jak ślicznie i wiosennie :)

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
8 lutego 2013 16:34 delete

Bardzo fajny pomysł :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
8 lutego 2013 16:35 delete

ten gradient jest super- bardzo oryginalny i delikatny :)

Reply
avatar
8 lutego 2013 16:48 delete

bardzo ładny mani:) wiosno przyjdź !

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
8 lutego 2013 17:23 delete

Świetny i bardzo pomysłowy gradient :)

Reply
avatar
KasiaPL
AUTHOR
8 lutego 2013 17:57 delete

Bardzo wiosennie, kurcze już mnie ten śnieg denerwuje, niech sobie pójdzie już!

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
8 lutego 2013 18:22 delete

Fajny pomysł, od razu przy takiej dawce kolorów robi się cieplej :) Mam ten sam problem z zielonymi lakierami - mam ich jak na lekarstwo...

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
8 lutego 2013 20:04 delete

Ja kiedyś za gradientami nie przepadałam, ale z czasem polubiłam i teraz z każdym dniem coraz bardziej mi się podobają :)

Reply
avatar
m_and_z
AUTHOR
8 lutego 2013 20:42 delete

ładnie wyszło
:)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
8 lutego 2013 21:37 delete

Super wyszło, gradient wygląda na taki trochę artystyczny nieład:)

Reply
avatar
8 lutego 2013 22:25 delete

Śliczne masz paznokcie :). Ten gradient jest świetny.
Obserwuję i zapraszam

Reply
avatar
SheLazY
AUTHOR
8 lutego 2013 22:45 delete

bardzo fajny efekt ;)
chciałoby się juz wiosny

Reply
avatar
adorianna
AUTHOR
8 lutego 2013 23:17 delete

rzeczywiście wiosennie:)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
8 lutego 2013 23:23 delete

Bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
9 lutego 2013 15:41 delete

Bardzo wiosennie,idealnie wyszło :)

Reply
avatar
10 lutego 2013 09:13 delete

super, niczym fragmenty abstrakcyjnego obrazu :-)

Reply
avatar
10 lutego 2013 14:14 delete

każdy mi się podoba ! ;)

Reply
avatar
Yasminella
AUTHOR
10 lutego 2013 15:10 delete

Dla mnie bomba! nie wiem tyko czy bym odważyła się tak wyjść z domu :)

Reply
avatar
kadik babik
AUTHOR
10 lutego 2013 17:35 delete

jakie mistrzostwoooooo :) genialne :)

Reply
avatar
Marce7ina
AUTHOR
11 lutego 2013 00:23 delete

Piękne połączenie:D Od razu mam ochotę na wiosnę:D

Reply
avatar
11 lutego 2013 17:07 delete

bardzo podobają mi się takie różnokolorowe paznokcie :)

Reply
avatar
Sarita
AUTHOR
13 lutego 2013 23:09 delete

Niebieska i zielona wersja mi się bardzo podoba :).

Reply
avatar
Barwna
AUTHOR
15 lutego 2013 18:05 delete

Świetnie Ci to wyszło!Podobają mi się te kolory.:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com