Number One Nemesis - OPI Spider-Man

środa, lutego 20, 2013 26 Comments A+ a-







Number One Nemesis to pierwszy lakier OPI z kolekcji Spider-Man, który chcę Wam zaprezentować. Niestety zdjęcia zostały zrobione przy użyciu flesh'a, stąd kolor wyszedł za bardzo brokatowo i iskrząco.

Zacznę od tego, iż nie spodziewałam się, że lakier ten tak bardzo mi się spodoba. Patrząc na buteleczkę spodziewałam się zupełnie innego efektu niż wyszedł na paznokciach. Lakier ten ma niezwykle oryginalny, metalowy kolor i oczywiście świetną trwałość.







Cóż mogę powiedzieć więcej o kolorze..jest to mieszanina złota, czerni, szarości i grafitu z mnóstwem shimmera, który daje złoty odblask.

Krycie: dwie warstwy, chociaż udało mi się dostrzec lekkie prześwity na końcówkach paznokci

Pędzelek: Mój OPI-k ma 3,75 ml, więc pędzelek w nim jest malutki i wąski, trzeba troszkę popracować zanim się nałoży choćby jedną warstwę

Trwałość: z odżywką Eveline i Top Coat'em EuroFashion 6 dni bez odprysków, lekko starte końce po 3 dniach

Konsystencja: idealna



Dla porównania:


Zdjęcie z flash'em



Zdjęcie bez flash'a



Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

26 comments

Write comments
Kejt
AUTHOR
20 lutego 2013 15:04 delete

Podoba mi się :) Jest taki... oryginalny, ale dosyć stonowany :D

Reply
avatar
Blondii
AUTHOR
20 lutego 2013 15:20 delete

Fajny kolorek :)
niby taki szaraczek a ma coś w sobie :)

Reply
avatar
20 lutego 2013 15:31 delete

O tak, bardzo mi się podoba! :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
20 lutego 2013 15:42 delete

wow fantastyczny :)

Reply
avatar
Kamila
AUTHOR
20 lutego 2013 16:05 delete

kojarzy mi się ze starym złotem. :)

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
20 lutego 2013 16:22 delete

Strasznie mi sie podoba taki kolorek na pazurkach ;))

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
20 lutego 2013 16:40 delete

ten lakier daje bardzo fajny efekt na paznokciach :) mieszanka grafitu, srebra i złota :)

Reply
avatar
20 lutego 2013 17:24 delete

bardzo fajny kolor :D
chyba sama skuszę się na ten lakier :)

Reply
avatar
20 lutego 2013 17:32 delete

Efekt jest bardzo fajny taki inny niż wszystkie a zarazem nie klasyczny :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
20 lutego 2013 17:49 delete

No no no wygląda bardzo zjawiskowo :)

Reply
avatar
Aleksandra M.
AUTHOR
20 lutego 2013 18:51 delete

Podoba mi się bardzo :)

Reply
avatar
Paula
AUTHOR
20 lutego 2013 19:47 delete

świetny kolor i masz cudowne pazurki :)

Reply
avatar
Palinka
AUTHOR
21 lutego 2013 10:20 delete

Wow, niby taki prosty kolor, a prezentuje się idealnie! :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
21 lutego 2013 13:56 delete

Zaskoczył mnie! Jak w poprzedniej notce go prezentowałaś, to nie nie podobał mi się. Ale na paznokciu wygląda fantastycznie!

Reply
avatar
21 lutego 2013 15:02 delete

Pięknie wyszło! sama bym na taki kolor nie wpadła!

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
21 lutego 2013 15:33 delete

Miałam dosłownie takie same odczucie. Patrząc na buteleczkę nie przypadł mi do gustu, natomiast na paznokciach już tak i to bardzo :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
21 lutego 2013 15:34 delete

Dziękuję, ciągle dążę do posiadania idealnych paznokci, ale jeszcze niestety długa droga przede mną :)

Reply
avatar
Justyna B.
AUTHOR
21 lutego 2013 17:38 delete

swietnie sie blyszczy :)) a trwalosc tez ma niezla ;)

Reply
avatar
21 lutego 2013 19:14 delete

Super wygląda ten lakier na paznokciach! :)

Reply
avatar
21 lutego 2013 19:19 delete

Piękne paznokcie!! :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
21 lutego 2013 20:23 delete

Niespotykany kolor - bardzo mi sie podoba :)

Reply
avatar
21 lutego 2013 22:08 delete

No tak, jeszcze posta nizej twierdziłam, że teraz już szykuję się na bardziej wiosenne lakiery... A jednak... Chcę gooo!:D

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
22 lutego 2013 12:22 delete

piękne pazurki *_* !
w każdym odcieniu będzie im eee... do twarzy ? :D
pięknie wyglądają :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com