OPI Kolekcja Spider man :)

poniedziałek, lutego 18, 2013 23 Comments A+ a-








Witam Was kochane :)

Już od dłuższego czasu szykuję się, by pokazać Wam kolekcję Spider-man od OPI. Lakiery te posiadam od chyba 4 miesięcy, ale dopiero w tym tygodniu postanowiłam przyjrzeć się im z bliska i wreszcie wypróbować buteleczki. Nie mam pojęcia jak to jest możliwe, że mając  lakiery w szafie, nie znalazłam chociaż chwili czasu, by się nimi zając jak na lakiero-maniaczkę przystało ;) Teraz zmotywowana ogromem ilości notek o kolekcji OPI Mariah Carey, dam szansę zaprezentować się na blogu moim mini OPI'kom.







OPI jak zwykle zaskakuje swoją oryginalnością. Nie jestem pewna, ale chyba premiera tych lakierów odbyła się w marcu 2012 roku. Kolekcja inspirowana była filmem The Amazing Spiderman. Według producenta "kolory z tej kolekcji są modne oraz niespotykane, bo zainspirowane sztuką graffiti". Faktycznie kolory te są niepowtarzalne i każdy z nich zasługuje na uwagę.







Kupiłam mini 4-pack. Każdy lakier zawiera po 3,75 ml pojemności.

W skład zestawu wchodzą:
Into The Night
Number One Nemesis
Just Spotted the Lizard 
Your Web or Mine?







Your Web or Mine?: idealny róż na każdą sytuację
Into the Night: idealny granat na nocne grasowanie
Just Spotted the Lizard: żółta zieleń
Number One Nemesis: metalowy, błyszczący kolor







Jak Wam się podoba kolekcja? Macie swojego ulubieńca? 

Wkrótce na blogu recenzje każdego lakieru z osobna...

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

23 comments

Write comments
18 lutego 2013 12:03 delete

najbardziej podoba mi się czerwień i granat:)

Reply
avatar
Franka
AUTHOR
18 lutego 2013 12:29 delete

A moglabys napisac gdzie i za ile je kupilas ? :) bo tez sie nad nimi zastanawiam :)

Reply
avatar
18 lutego 2013 12:43 delete

Into the night i number one nemesis...to moi faworyci! :) Nie mogę się doczekać prezentacji na pazurkach :)

Reply
avatar
Justyna Łach
AUTHOR
18 lutego 2013 12:49 delete

Ciekawi mnie jak wygląda Your Web or Mine :) Będę czekała na recenzje :)

Reply
avatar
18 lutego 2013 13:19 delete

ten jaszczurkowy fajny :)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
18 lutego 2013 13:36 delete

Granatowy i metalowy <3

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
18 lutego 2013 13:53 delete

nie mam żadnego lakieru z tej serii :) czekam na swatche!
czy jaszczurka to duochrome?

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
18 lutego 2013 15:06 delete

świetna jest ta kolekcja :)

Reply
avatar
18 lutego 2013 15:32 delete

Nie miałam żadnego z tych lakierów. Wyglądają super, w praktyce też pewnie będą pięknie się prezentować ;)

Reply
avatar
18 lutego 2013 17:48 delete

Cena waha się w granicach 50-70zł. Można je dostać tutaj:
http://www.victoriasbeauty.com/product-pol-2606-OPI-Mini-4-Pack-THE-AMAZING-SPIDER-MAN-COLLECTION-2012-DCM04.html

Jakiś czas temu widziałam je także w Sephorze za około 60 zł.

Reply
avatar
18 lutego 2013 17:52 delete

tak, ten lakier to duo chrome :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
18 lutego 2013 20:23 delete

Czekam na fotki :)

Reply
avatar
18 lutego 2013 21:21 delete

Ładne, choć prawdę mówiąc, jakoś mnie te lakiery nie powalają... Może dlatego, że już bardziej przerzucam się na wiosenne kolory;)

Reply
avatar
18 lutego 2013 21:49 delete

Śliczne kolory :) Ciekawa jestem jak na paznokciach wyglądają :)

Reply
avatar
smyrgotka
AUTHOR
19 lutego 2013 10:26 delete

lubie ta kolekcje :)

Reply
avatar
Marta
AUTHOR
19 lutego 2013 12:34 delete

OPI... Szkoda że takie drogie :( A Lip Tint z Bell jest super! Polecam wypróbować, jeśli jeszcze nie miałaś nic takiego. Ale z tego, co czytałam te tinty z wyższej półki są jeszcze lepsze - nie mogę się doczekać aż wypróbuję :)

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
19 lutego 2013 16:37 delete

a do mnie jakoś te kolory nie przemawiają :<

Reply
avatar
Arcelia
AUTHOR
19 lutego 2013 18:57 delete

Just Spotted the Lizard bardzo mi się podoba :)

Reply
avatar
Agnieszka eS.
AUTHOR
19 lutego 2013 22:31 delete

aleee piękne kolorki :) sama nie wiem, który mi się bardziej podoba :))

Reply
avatar
LaNińa
AUTHOR
19 lutego 2013 22:33 delete

jeszcze nie mam żadnego opika, ale najbardziej ciekawi mnie ta żółta zieleń ;)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
19 lutego 2013 23:07 delete

mnie najbardziej urzekł Number One Nemesis ale reszta też jest super :)

Reply
avatar
Barwna
AUTHOR
22 lutego 2013 13:32 delete

OPI moje marzenie!:)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com