Podsumowanie lutego 2013

czwartek, lutego 28, 2013 11 Comments A+ a-



Witam w ostatnim dniu lutego 2013 :)

Wpadłam na pomysł, że każdego miesiąca będę robiła małe podsumowanie moich poczynań na blogu.

Dla Was będzie to szybki przegląd ostatnich postów. Jeżeli okaże się, że jakaś notka Was ominęła, to wystarczy jednym przyciskiem myszki się do niej przenieść :). Możecie także oceniać, która notka najbardziej się Wam spodobała, a która najmniej. Czy może macie do mnie jakieś prośby / groźby/ zażalenia :P ? To jest doskonały czas do wyrażenia własnej opinii :)


W tym miesiącu napisałam: 12 postów
miesiąc luty: 28 dni
notka pojawiała się średnio, co: 2,(3) dnia


W tym miesiącu mój blog brał udział w Projekcie Kontynenty. Notki związane z projektem to:



 link           link



link           link



 Walentynki - "Święto zakochanych" - obchodzone, czy nie...i tak dwa wzorki z tym związane pojawiły się na blogu:



link           link



Pojawiły się także recenzje dwóch lakierów:



 link           link


 Zaprezentowałam dwa wzorki niezwiązane z żadnym projektem:



link           link


Zapowiedziałam, że wkrótce pojawią się recenzje mojej mini kolekcji lakierów OPI z kolekcji Spider- man:




oraz pochwaliłam się informacją, że mój blog nawiązał współpracę z firmą Donegal:






Ogólnie jestem zadowolona z tego miesiąca. Mimo sesji, myślę że nie zaniedbałam bloga.

 A jak Wy uważacie? Które posty Was najbardziej zainteresowały, a które najmniej? Jak Wam się podoba pomysł z wprowadzeniem takich podsumowań?

Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

11 comments

Write comments
28 lutego 2013 12:04 delete

Urocze te Twoje pazurki:)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
28 lutego 2013 12:15 delete

świetne podsumowanie miesiąca :)

Reply
avatar
28 lutego 2013 12:45 delete

2 pierwsze przepiękne :)

Reply
avatar
joasia007
AUTHOR
28 lutego 2013 12:47 delete

Miesiąc był owocny w same przepiękne dzieła :)

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
28 lutego 2013 14:03 delete

luty to najkrótszy miesiąc w roku, a u Ciebie tyle się działo!
super!

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
28 lutego 2013 14:20 delete

Każde zdobienie wyszło Ci genialnie ;))

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
28 lutego 2013 15:38 delete

Ciężko wybrać najlepsze :) Wszystkie mają coś w sobie :)

Reply
avatar
Monik
AUTHOR
28 lutego 2013 15:42 delete

niezły pomysł z tym podsumowaniem :D

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
1 marca 2013 00:13 delete

Świetny pomysł z tym podsumowaniem :)

Reply
avatar
Panna Paris
AUTHOR
1 marca 2013 17:45 delete

mi najbardziej podobaja się The Simpsons :D / dodałam do obserwowanych :)

www.classicorcool.com - zapraszam

Reply
avatar
Magal
AUTHOR
1 marca 2013 18:01 delete

Nie ma co, napracowałaś się w tym miesiącu!

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com