Propozycja Walentynkowa

czwartek, lutego 14, 2013 36 Comments A+ a-







Witam Was kochane w Walentynki :)

Myślę, że wczorajsza czerwień bardzo ładnie prezentuje się sama na paznokciach, ale postanowiłam dodać coś do niej ( to już taki nawyk ).

Dzisiaj wzorek bardzo łatwy, więc jeżeli nie macie pomysłu jak ozdobić paznokcie, weźcie do ręki lakier z cienkim pędzelkiem ( podobno sprawdza się również wykałaczka) i namalujcie kilka kresek, które optycznie będą kojarzyć się z płatkami róży.






Co użyłam?

Odżywka Eveline
Joko J133 fruit desert
srebrny liner Maqie Visage 2
Top Coat Euro Fashion







 Mam jeszcze dla Was jedną propozycję walentynkową, ale z użyciem różu :). Wkrótce pojawi się ona na blogu.

Nie wiem czy obchodzicie Walentynki. Jeżeli tak, to życzę Wam udanych randek ;)






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

36 comments

Write comments
pat18s
AUTHOR
14 lutego 2013 11:36 delete

przepiękne różyczki :)

Reply
avatar
Liseczek Rudy
AUTHOR
14 lutego 2013 11:54 delete

Bardzo lubię motyw róży na paznokciach, sama kilka dni temu namalowałam - kusi mnie żeby wstawić ale wzorek wykonany był na konkurs :D
Da się wykałaczką! A nawet sondą! :D

Reply
avatar
Blondii
AUTHOR
14 lutego 2013 12:03 delete

Bardzo Ładne :)
Fajna alternatywa dla wszędobylskich serc :P

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
14 lutego 2013 12:33 delete

Wyszło świetnie :)

Reply
avatar
missusing
AUTHOR
14 lutego 2013 14:58 delete

Bardzo, bardzo mi się podobają, ale znając życie ja bym dodała jeszcze listki :)

Reply
avatar
jolkag78
AUTHOR
14 lutego 2013 15:18 delete

Prosto a tak ślicznie to wygląda;)

Reply
avatar
Oliwka
AUTHOR
14 lutego 2013 15:21 delete

Wyglądają ciekawie :)

Reply
avatar
Esti
AUTHOR
14 lutego 2013 16:14 delete

Jeeeej piękne to jest :) chciałabym zebyś mi zrobila takiee :)

Reply
avatar
jjjustii
AUTHOR
14 lutego 2013 16:50 delete

Pięknie i uwodzicielsko wyglądają:)

Reply
avatar
Peach
AUTHOR
14 lutego 2013 17:19 delete

Co tam różyczki- piękne masz pazurki :)

Reply
avatar
lidzia007
AUTHOR
14 lutego 2013 19:03 delete

śliczne różyczki, podoba mi się :)
prosto, efektownie i nieprzekombinowane!

Reply
avatar
Janelle
AUTHOR
14 lutego 2013 20:30 delete

Pięknie. Elegancko i z klasą :)

Reply
avatar
llamalla
AUTHOR
14 lutego 2013 20:47 delete


Kochana u mnie również jest nie wyraźnie przy pracy w tym programie ... przy obróbce filmu ... lecz gdy zapisuję a następnie odtwarzam to jest obraz idealny bez śnieżenia... także obrób filmik zapisz i odtwórz a powinno być dobrze :) a pazurki prześliczne :) i ta róża ach....

Reply
avatar
Kruszynka
AUTHOR
14 lutego 2013 21:40 delete

Prosto i efektownie! Super!

Reply
avatar
14 lutego 2013 22:40 delete

te płatki różu to wspaniały pomysł :) wiele razy już je widziałam, są łatwe do zrobienia więc chyba spróbuje w najbliższym czasie :)

Reply
avatar
LaNińa
AUTHOR
14 lutego 2013 23:35 delete

ach te walentynki...dziś wszędzie na czerwono ;)

Reply
avatar
Justyna B.
AUTHOR
15 lutego 2013 09:39 delete

No pieknieee! W koncu nie serduszka ;)

Reply
avatar
lady_
AUTHOR
15 lutego 2013 10:45 delete

Lal! Świetnie Ci to wyszło! ;)

Reply
avatar
15 lutego 2013 11:22 delete

Pomysł fajny, poodba mi się!

Reply
avatar
Enka
AUTHOR
15 lutego 2013 16:16 delete

śliczne i z klasą :)

Reply
avatar
ania MFC
AUTHOR
15 lutego 2013 20:32 delete

piekne i elegancki!
zapraszm do siebie na bloga
mam teraz konkurs z rozdaniem kosmetykow z MUA
moze co Ci sie spodoba? ;)
bedzie milo
pozdrawiam
x
x
x

Reply
avatar
15 lutego 2013 20:55 delete

w sam raz na walentynki:)

Reply
avatar
Marti
AUTHOR
16 lutego 2013 00:39 delete

pieknie! niby nic, ale zmienia wygląd pazurów :)
żebym tylko ja miała tyle chęci do takich zabaw ;)

Reply
avatar
16 lutego 2013 10:55 delete

różyczki zamiast serduszek-genialne:)

Reply
avatar
16 lutego 2013 13:45 delete

klasyczne, ale bardzo ładne :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com