Współpraca bloga z fimą Donegal

sobota, lutego 23, 2013 8 Comments A+ a-






Witam Was bardzo serdecznie :)

W ostatnim czasie mój blog nawiązał współpracę z firmą Donegal.  Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z tej współpracy i pełna podziwu, co do profesjonalizmu osób w niej pracujących. 

Firma Donegal znana jest z kosmetyków do pielęgnacji włosów, ciała, makijażu czy manicure / pedicure. Patrząc na mój blog, myślę że informacja, iż zostałam testerką kosmetyków z kategorii paznokcie nie będzie dla Was zaskoczeniem :)

Po miłej wyminie maili, przesyłka w błyskawicznym tempie znalazła się w moim domu. 

A co dostałam w ramach testów?





Dostałam:

* Naklejki na paznokcie Art. nr 3635 [klik]
* Zmywacz do paznokci o zapachu mango Art. nr 2497 [klik]
* Lakier do paznokci Beauty Shine Art. nr 7107 Sweet Lollipop [klik]
* Lakier do paznokci Beauty Shine Art. nr 7103 Fresh Apricot [klik]


Testowanie zaczynam od jutra, więc pierwsze recenzje powinny pojawić się na początku marca. Najpóźniej pojawi się moja opinia o zmywaczu, bo trochę go wymęczę zanim cokolwiek o nim napiszę :)


Bardzo dziękuję firmie Donegal za zaufanie i wysłanie mi produktów do testów. Obiecuję, że każda recenzja otrzymanego produktu będzie w 100% szczera.


Jeżeli w najbliższym czasie zdecydujecie się na zakup lakierów z serii Beauty Shine to skorzystajcie z oferty:






Jeżeli jesteście ciekawe, jakie kosmetyki ma w sprzedaży firma Donegal, to zapraszam na ich stronę internetową:


Oraz na Facebooka:






Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

8 comments

Write comments
tamit24
AUTHOR
23 lutego 2013 13:34 delete

gratulacje!
przedwczoraj dostałam identyczną paczuszkę ze współpracy :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
23 lutego 2013 15:38 delete

Gratuluje. Życzę miłego testowania :)

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
23 lutego 2013 15:50 delete

gratulacje! udanego testowania życzę :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
23 lutego 2013 23:24 delete

Moje gratulacje :)

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com