Donegal Beauty Shine Fresh Apricot

niedziela, marca 10, 2013 17 Comments A+ a-




Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lakieru Donegal Beauty Shine Fresh Apricot, który dostałam w ramach testów.



 Informacje od producenta:

Dzięki użyciu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo proste i szybkie. Zastosowane przez nas składniki pozwalają  na ultraszybki czas schnięcia.

Dzięki formule ECO, lakiery Beauty Shine są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP.

Produkt nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, że lakier nie pozostawia smug, a jego nakładanie będzie dla Ciebie czystą przyjemnością. Intensywny pigment gwarantuje, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający.





 Moja opinia:

Zacznę od koloru. W buteleczce kolor wydaje się niepozorny i przygaszony. Swoje atuty ujawnia dopiero po nałożeniu na paznokcie. Wtedy nabiera on intensywności i obiecanej w nazwie świeżości. Jednakże pozwolę sobie nazwać go koralową czerwienią, a nie morelą :)

Lakier faktycznie ma bardzo mocny połysk, który nie ulega ścieraniu podczas noszenia (zaznaczam, że testowałam go ze wzorkiem z farbek akrylowych i Top Coatem). Konsystencja jest kremowa bez dodatkowych drobinek.





Nakładanie niestety nie odbyło się bez smug. Do tego potrzebowałam dwóch dosyć grubych warstw na całkowite, równomierne pokrycie płytki. Przyglądając się z bliska zdjęciom widzę nierówności, które na szczęście nie były widoczne w naturalnym świetle. 


Pędzelek należy do bardzo malutkich i cieniutkich ( ale buteleczka ma pojemność 6ml, więc rozumiem, że pędzelek nie będzie szeroki). Nie miałam z nim problemu manewrując lakierem przy skórkach.


Konsystencja nie należy do rzadkich, ale również nie jest za gęsta. Intensywnej pigmentacji lakieru nie dostrzegłam, ale na czas schnięcia nie narzekam. Mimo grubych warstw, lakier wysechł bardzo szybko i nic mi się nie odbiło na nim.




Trwałość - u mnie 6 dni bez odprysków, ale końcówki zaczęły się wycierać po 3 dniach.


Cena: na stronie Donegal [klik]
           6 ml za 6,99 zł


Pozostałe lakiery z kolekcji:



Dziękuję firmie Donegal za udostępnienie mi produktów do testów











Cześć, jestem Kinga - autorka dwóch blogów. Jeden w 100% kobiecy o tematyce paznokciowej: www.callais-nails.blogspot.com. Na blogu znajdziesz między innymi zdobienia wykonane na moich naturalnych paznokciach oraz recenzje lakierów i ozdób do paznokci. Jest to mój najstarszy blog, który niestety nie prowadzę dość regularnie. Blog traktuję jako początek mojej blogowej przygody i pamiętnik ze zdobieniami, dlatego zdecydowałam się na pozostawienie go nadal aktywnego w sieci. Drugi blog jest połączeniem portalu internetowego i osobistego bloga. Znajdziesz go pod adresem: www.smartlifestyle.pl. Strona prowadząca jest na bieżąco i zawiera różnorodną tematykę (podróże, kulinaria, kosmetyki, motywacja, psychologiczne ciekawostki itp.)

17 comments

Write comments
Dagusia
AUTHOR
10 marca 2013 15:07 delete

wow boski jest ♥.♥ ja uwielbiam lakiery w koralowym kolorze ♥

Reply
avatar
mixoflife
AUTHOR
10 marca 2013 15:16 delete

Ciekawy :) Podobają mi się te kolory z dolnego rzędu :)

Reply
avatar
aalimkaa
AUTHOR
10 marca 2013 15:38 delete

Zakochałam się w tym kolorze :) Jest piękny!!

Reply
avatar
Berni
AUTHOR
10 marca 2013 16:12 delete

Cudowny kolor :))

Reply
avatar
MILA
AUTHOR
10 marca 2013 17:32 delete

kolor przepiękny... uwielbiam takie odcienie :)

Reply
avatar
pat18s
AUTHOR
10 marca 2013 18:59 delete

niesamowity kolor! :)

Reply
avatar
10 marca 2013 19:08 delete

bardzo lubię taki kolor na paznokciach ! :) śliczny jest

Reply
avatar
Niunia ♥
AUTHOR
10 marca 2013 19:37 delete

odcień jest cudowny ! *_*

Reply
avatar
tamit24
AUTHOR
10 marca 2013 20:20 delete

przepiękny! :)

Reply
avatar
Patrycja
AUTHOR
10 marca 2013 22:44 delete

Przepiękny jest ten odcień, taki letni i wesoły :)

Reply
avatar
Gąska
AUTHOR
11 marca 2013 16:58 delete

podoba mi się kolor :)
ciekawa recenzja
pozdrawiam!

Reply
avatar
Kasztankowa
AUTHOR
11 marca 2013 17:43 delete

Śliczny kolorek <3 Można dostać je w jakimś sklepie stacjonarnym?
Obserwuję :)
Buziaki :)

Reply
avatar
Marlena
AUTHOR
11 marca 2013 22:19 delete

wow :) boski kolor :)

Reply
avatar
Callais
AUTHOR
12 marca 2013 20:27 delete

Niestety nie widziałam tych lakierów w sklepie stacjonarnym.

Reply
avatar

Dziękuję za każdy komentarz :)

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem. Zapraszam także do korespondencji mailowej na callais.blog@gmail.com